2022-10-17, 00:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brolaren
Föga meningslös handling. Den som är död bryr sig inte och ditt urin kommer bara att göra att gräset runt graven växer bättre. Sen kommer regnet att spola bort denna ''hemska'' handling inom en snar framtid.

Om man ska göra något som mer sätter sig år 2022 så kan man sätta sig och starta hatiska trådar på flashback och skicka olika hatiska brev till kvarvarande levande släktingar. Om man nu är så pass sjuk i huvudet förstås.
Ser att en mensa medlem entrat tråden...
Citera
2022-10-17, 01:26
Bannlyst
Hade dragit en kiss & en nummer 2 på samtliga globalisters gravar. David Rockefeller & Queen Elizabeth är prima exempel
Citera
2022-10-17, 01:36
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brolaren
Föga meningslös handling. Den som är död bryr sig inte och ditt urin kommer bara att göra att gräset runt graven växer bättre. Sen kommer regnet att spola bort denna ''hemska'' handling inom en snar framtid.

Om man ska göra något som mer sätter sig år 2022 så kan man sätta sig och starta hatiska trådar på flashback och skicka olika hatiska brev till kvarvarande levande släktingar. Om man nu är så pass sjuk i huvudet förstås.

Hmm undrar om du verkligen vet vad "föga" betyder...

OnT:
Nej. Anser det vara en mycket meningslös handling.
Citera
2022-10-17, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Hmm undrar om du verkligen vet vad "föga" betyder...

OnT:
Nej. Anser det vara en mycket meningslös handling.
Jag tror att autokorrekt kan ha jäklats och ändrat meningsfull till meningslös. Händer mig ständigt även när antalet bokstäver inte stämmer då man tryckt någon fel.

En sådan handling kränker knappast den i graven utan är mer att räkna som självförnedrande. Tror få av oss skulle anse att någon som kissar på människor gravstenar är vare sig smakfulla som helt hundra. Folkvett.

Människor kanske missar att det inte heter knolla din... För västerlänningar utan pissa på din... När en djup kränkning uttalas. Sällsyntare dock. Folkvett för folk sig med vanligtvis så uttalat blir det nog sällan av vuxna. Skulle någon göra något dylikt lär den även inse att den kategoriseras hyfsat negativt.
Citera
2022-10-17, 08:40
Medlem
Emellies avatar
Ser inte poängen med det direkt. Skulle bara känna mig löjlig och pinsam om jag gjorde något sådant misstänker jag.
Citera
2022-10-17, 08:42
Medlem
En äldre släkting pissade på platsen där Palme blev skjuten
Citera
2022-10-17, 08:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye
Såg om en bra tv-serie* nyss och i ett avsnitt pissar en son på sin fars grav.

Fick mig att fundera över vem som egentligen gör något sådant.

Min far har ingen grav utan ligger i en minneslund.

Den enda person jag i min vildaste fantasi skulle kunna tänka mig att göra något sådant demonstrativt fånigt och egoistiskt mot är i högsta grad levande.

Har du eller skulle du kunna pissa på någons grav? Vem? Varför?

Fri diskussion kring denna aktivitet och närliggande spørsmål välkomnas.

*=

Bad karma om man gör något sånt. Jag är inte religiös av mig men jag är mer rädd för karma än gud.
Citera
2022-10-17, 09:06
Medlem
Nej. Jag föreställer mig att den avlidne då kommer köra upp sin ruttna arm ur jorden och hålla fast min penis samtidigt som han gräver sig ut och mördar mig.

Lite samma tänk jag har kring sexdockor. Att det där verkar givande/trevligt men jag vågar faktiskt inte.
Citera
2022-10-17, 09:22
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Kommer nog och pissa på en viss persons grav när den faller av pinnen.
Citera
2022-10-17, 09:23
Medlem
Bassplays avatar
Nej men väntar på att en gammal pundare ska dö , då ska jag dansa och pissa på den.
Citera
2022-10-17, 09:31
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Här i GBG har jag bajsat/kissat på Olle Ljungströms grav, men vid Freddie Wadlings bädd nöjde jag mig med att bara skratta rått och glatt... Men funderar på att resa till LA och skita på Lemmys grav faktiskt.
Citera
2022-10-17, 12:20
Medlem
Det har jag inte. Men jag har dansat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här