2022-10-15, 23:38
Bannlyst
Hittade den här , någon har gjort en google karta över Stockholms no go zoner.

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1RiURCY4QjyCpVknbBXG_QOCJYiT3z6I&hl=sv& ll=59.19866243376596%2C17.89763486390491&z=14

Det röda är områden där polisen rekommederna att man stanna inne efter mörkrets inbrott eller gå beväpnad med ett handeldvapen för att skydda sej.
Citera
2022-10-15, 23:40
Medlem
HonSmFngadeBlixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1RiURCY4QjyCpVknbBXG_QOCJYiT3z6I&hl=sv& ll=59.19866243376596%2C17.89763486390491&z=14

Det röda är områden där polisen rekommederna att man stanna inne efter mörkrets inbrott eller gå beväpnad med ett handeldvapen för att skydda sej.

Jag betvivlar att polisen uppmanar folk att bära vapen.
Citera
2022-10-15, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HonSmFngadeBlixten

Lättare vapen som Colt 1911 är ok!
Citera
2022-10-15, 23:50
Medlem
ShotsFireds avatar
Jag är imponerad. Kudos.
Citera
2022-10-15, 23:57
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Lättare vapen som Colt 1911 är ok!

Säkert.

Resten du skriver bedöms utifrån detta. Den där kartan kan man tydligen inte lita på.
Citera
2022-10-16, 00:01
Medlem
ShotsFireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Säkert.

Resten du skriver bedöms utifrån detta. Den där kartan kan man tydligen inte lita på.
Det kan man. Däremot utökas de röda områdena sakta men säkert.
Jag är omringad av no-go zoner så det smutsiga folket passerar här helt klart.
Citera
2022-10-16, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HonSmFngadeBlixten
Vill inte kalla folk saker men den där personen ska du varken lyssna på eller läsa... Bläddra förbi för du kommer bara bli knäpp själv till sist!
Citera
2022-10-16, 00:31
Medlem
Sooks avatar
Citat:

Jorå så att…. Visst!
Citera
2022-10-16, 00:58
Medlem
Nej, det är områden med ovanligt mycket kriminalitet och det är ett problem för polisen, inte för vanliga svenssons. Jag bor några hundra meter från ett av "de värsta" områdena och jag kan gå där bäst fan jag vill när som helst på dygnet utan att känna mig otrygg.
Citera
2022-10-16, 01:07
Medlem
ShotsFireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OPHuvudsak
Nej, det är områden med ovanligt mycket kriminalitet och det är ett problem för polisen, inte för vanliga svenssons. Jag bor några hundra meter från ett av "de värsta" områdena och jag kan gå där bäst fan jag vill när som helst på dygnet utan att känna mig otrygg.
Eller så är det för att du inte går ut dygnet runt eller är en beväpnad biff.
Får man fråga vilket område?
Citera
2022-10-16, 01:21
Medlem
Citat:
Så är det så länge du inte kaxar dig eller ska börja konkurrera med deras verksamhet eller försöker förklara för dem vad som är rätt och fel etc. Har själv kunnat gå i de så kallade värsta områdena i Sverige utan att känna mig otrygg. Antar det fungerar likadant i dag som förr då områdena har ungefär samma stämpel.
Citera
2022-10-16, 08:26
Medlem
Citat:

Ja precis. När jag tittar ut genom mitt köksfönster så kan jag inte alls se de problem som förklaras här i TS.
Mjölken tar aldrig slut i affären.

Kommer denna karta att spä på föraktet mot dessa stackars flyktingar som flytt från misär och krig?
Eller kommer det att bli som Hollywoods "starmap" där man kan åka på sightseeing i "utsatta områden" o se exotiska inslag i vithetens Sverige?

De är bara missförstådda och fattiga.

#Rymdkram
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här