2023-10-01, 22:36
Tyckte ändå Bianca varit lugnt och sansad i kvällen avsnitt, mest Per som varit jobbigt, alla fall till en början.
Citera
2023-10-02, 20:09
Medlem
brianmolkos avatar
Trevligt hon börjar knäppa upp bältet hon hade till skinnkjolen helt plötsligt...

Ven var han den danska jätten i guldkostym ?
Citera
2023-10-18, 02:24
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Tyckte ändå Bianca varit lugnt och sansad i kvällen avsnitt, mest Per som varit jobbigt, alla fall till en början.
Var det content tycker du? att bjuda in Oliver Wahlgren för att sitta och prata om sina känslor och familjegräl utan att gå in på vad det handlade om, säg allt eller inget!
Sedan sätter sig nötet BIanca och äter en wraps i tv så att man hör glufs och smask, men dom okritiska tjejerna i publiken svarar bara med att jubla istället för att säga bu! t.o.m
Citera
2023-10-18, 02:47
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Var det content tycker du? att bjuda in Oliver Wahlgren för att sitta och prata om sina känslor och familjegräl utan att gå in på vad det handlade om, säg allt eller inget!
Sedan sätter sig nötet BIanca och äter en wraps i tv så att man hör glufs och smask, men dom okritiska tjejerna i publiken svarar bara med att jubla istället för att säga bu! t.o.m

Syftade på just de avsnittet av programmet. Följande har jag inte sett.
Citera
2023-10-19, 19:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Syftade på just de avsnittet av programmet. Följande har jag inte sett.
Här får du en apertiff över olyckan https://imgbox.com/9KYOagWO

Annars var det ett väldigt oroligt avsnitt, man var tvungen att göra
kompensatorisk eftergift för att släpa in 5 gubbar i studion med att förlägga
William Spets som nasar sin nya blygsamt självbiografiska bögserie till samma avsnitt

Värst av allt var när Bianca anser att gubbarna har något att lära sig om hennes värld, men fick direkt mothugg av Peter Magnusson som satt och var motvallskärring mot PK-fasonerna där dom i egenskap av gubbar skulle tvingas till nutidsorienterande PT-runda där Bianca försökte lära dom vilka ord som man får säga 2023,
där dök bland annat bög upp lämpligt nog, och den mycket svaga Bianca redaktionen ansåg att William i egenskap av minoriteten ska få känna efter om ordet får reclaimas och därmed om resten av värden ska få använda det
Sedan insinuerade den nyutexaminerade feministen Bianca att tuttar var ett nervärderande sexistiskt ord vilket Magnusson raljant & utsökt sablade ner med sarkasm
Sedan fråga hon gubbarna om Dickpicks var okay som om dom vore senildementa. Magnus svarade att man får ifall det efterfrågats

I övrigt fick vi reda på att kändisar som medverkar i sådan här tv!! betalar inte ens ur egen ficka för sina resor till TV-husen, tydligen ska dom även på hotell på produktionens bekostnad, istället för att bara kliva ur den självbetitlad taxin och sedan åka hem till tjotaheiti man kom ifrån

Kände du till detta?
Citera
2023-10-19, 20:47
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Här får du en apertiff över olyckan https://imgbox.com/9KYOagWO

Annars var det ett väldigt oroligt avsnitt, man var tvungen att göra
kompensatorisk eftergift för att släpa in 5 gubbar i studion med att förlägga
William Spets som nasar sin nya blygsamt självbiografiska bögserie till samma avsnitt

Värst av allt var när Bianca anser att gubbarna har något att lära sig om hennes värld, men fick direkt mothugg av Peter Magnusson som satt och var motvallskärring mot PK-fasonerna där dom i egenskap av gubbar skulle tvingas till nutidsorienterande PT-runda där Bianca försökte lära dom vilka ord som man får säga 2023,
där dök bland annat bög upp lämpligt nog, och den mycket svaga Bianca redaktionen ansåg att William i egenskap av minoriteten ska få känna efter om ordet får reclaimas och därmed om resten av värden ska få använda det
Sedan insinuerade den nyutexaminerade feministen Bianca att tuttar var ett nervärderande sexistiskt ord vilket Magnusson raljant & utsökt sablade ner med sarkasm
Sedan fråga hon gubbarna om Dickpicks var okay som om dom vore senildementa. Magnus svarade att man får ifall det efterfrågats

I övrigt fick vi reda på att kändisar som medverkar i sådan här tv!! betalar inte ens ur egen ficka för sina resor till TV-husen, tydligen ska dom även på hotell på produktionens bekostnad, istället för att bara kliva ur den självbetitlad taxin och sedan åka hem till tjotaheiti man kom ifrån

Kände du till detta?

Ser jag på programmet är det för att dregla åt Biancas utseende. Vill man ha kultur och underhållning är inte hennes program något man ens har i åtanke.
Citera
2023-10-20, 01:15
Medlem
Är ju pinsamt med programledare som inte är allmänbildad och inte förstår vissa skämt och referenser.
Citera
2023-10-27, 21:53
Medlem
Krickedixans avatar
Tyckte hon var ok i början men nu i är det så himla dåligt,
Jag måste vara fel målgrupp men jag tycker hon har tappat det.
Ingen stil tyvärr….

Det är för mycket yta för att det ska bli intressant.
Senast redigerad av Krickedixan 2023-10-27 kl. 21:59.
Citera
2023-10-28, 02:38
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ser jag på programmet är det för att dregla åt Biancas utseende. Vill man ha kultur och underhållning är inte hennes program något man ens har i åtanke.
Hmm, väldigt intressant, då jag nu med den nya reklamen började direkt fundera på om hon tar sin kropp som hjälp för ökat tyckande.

Men visst är hon en vacker kvinna, men drägla åt henne kommer i alla fall inte jag göra.
Citera
2023-10-29, 21:47
Medlem
Crapmagics avatar
Det finns 2 män i publiken

En förståndsutmanad fubbare (Pernilla har också attraherat en egen sån) och Bianca killkompis 🥲

Kanske sitter Galne Snickaren och vill få oss att förstå att det var för att Mamma aldrig tyckte att jag gjorde bra nog som jag tyckte att då kan jag väl lika gärna sno kött utan att scanna QR-koden

Eller för att mamma skulle bli stolt tänkte jag 🤨
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-29 kl. 22:35.
Citera
2023-10-29, 21:49
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Undrar när hon ska ta upp sin mammas show med namnet Happy ending och hur man ser på happy ending i den Wahlgrenska familjen med tanke på det som hänt den senaste veckan.
Citera
2023-10-30, 21:45
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Dreglade du åt Michael Jackson också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in