2022-10-14, 17:14
Medlem
Graesklipparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Enligt Dagens eko nyss, väntar den beskjutna poliskvinnan på en dom efter att olovligen ha slagit i polisens spaningsregister över gängkriminella.

Är det samma person jag förmodar det är så är denne redan dömd men har trogen sin natur överklagat.

Juggekärring från Stockholm som likt en vaneförbrytare vattnat information om sina släktingar till andra utan omsvep. Utöver detta verkar personen också figurera i svartkontrakt samt kraschade fastighetsköp.

Verkar ha härjat i Stockholmsområdet tidigare men om det stämmer har vinstlotten landat i Göteoborg istället.

Domen låg uppe här men togs märkligt nog bort då denna person är betydligt mer mån om sin egna privata sfär än andras.

Trevlig helg.
Senast redigerad av Graesklipparen 2022-10-14 kl. 17:16.
Citera
2022-10-14, 17:15
Avstängd
Takpapps avatar
Wrangelsgatan 7 A-C

https://www.google.com/maps/@57.7122388,12.0026929,3a,75y,277.69h,83.92t/data=!3m6!1e1!3m4!1sKFDWM-HyScZ-1G3QRp5uMg!2e0!7i16384!8i8192

För jämförelse:
https://sverigesradio.se/artikel/skottlossning-mot-polisens-lagenhet-skot-genom-fonstret
Citera
2022-10-14, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graesklipparen
Är det samma person jag förmodar det är så är denne redan dömd men har trogen sin natur överklagat.

Juggekärring från Stockholm som likt en vaneförbrytare vattnat information om sina släktingar till andra utan omsvep. Utöver detta verkar personen också figurera i svartkontrakt samt kraschade fastighetsköp.

Verkar ha härjat i Stockholmsområdet tidigare men om det stämmer har vinstlotten landat i Göteoborg istället.

Domen låg uppe här men togs märkligt nog bort då denna person är betydligt mer mån om sin egna privata sfär än andras.

Trevlig helg.

Målnummer hade varit grymt om vi fick tag på i tråden 👌
Citera
2022-10-14, 17:23
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graesklipparen

Det må vara hänt att kriminella invandrare mördar varandra, men för samhället på det stora hela är det mycket allvarligare med infiltration i samhällsinstitutionerna av slödder från den genomkorrupta delen av världen.

Samhället kommer att braka samman när de tar med sig traditionerna hemifrån: mutor, fusk och otillbörligt gynnande av den egna klanen/folkgruppen. I jämförelse med det, lyfter jag på sin höjd mest på ögonbrynen när det uppdagas att ytterligare en tramadolpåverkad korkad somalisk yngling tagit sin barndomskompis av daga.
Citera
2022-10-14, 17:36
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Enligt Dagens eko nyss, väntar den beskjutna poliskvinnan på en dom efter att olovligen ha slagit i polisens spaningsregister över gängkriminella.
Åh då får jag ta tillbaks min tidigare kommentar att hon mest troligast bara gjort sitt jobb heh.

släkt/maskopi med ett gäng o luskat ut information om fienderna kanske?
Citera
2022-10-14, 17:43
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Så går det när man monterat ner polisenheten och helt tagit bort all form av respekt som en polis ska ha med sig. Hoppas detta och annat bara drabbar PK poliser.
Citera
2022-10-14, 17:45
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Åh då får jag ta tillbaks min tidigare kommentar att hon mest troligast bara gjort sitt jobb heh.

släkt/maskopi med ett gäng o luskat ut information om fienderna kanske?

Jag får korrigera det jag skrev tidigare, efter att ha lyssnat på sändningen en gång till.

Hon har enligt Ekot (i sin tur enligt P4 Göteborg) tydligen "kopplingar till gängkriminella" och har olovligen sökt i polisens spaningsregister. Huruvida detta register är inriktat på gängkriminella framgick inte. Bäst att vara så korrekt med informationen som man kan.

Hur man sedan med dessa kopplingar tillåts jobba inom polisen är obegripligt.
Citera
2022-10-14, 17:48
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Jag får korrigera det jag skrev tidigare, efter att ha lyssnat på sändningen en gång till.

Hon har enligt Ekot (i sin tur enligt P4 Göteborg) tydligen "kopplingar till gängkriminella" och har olovligen sökt i polisens spaningsregister. Huruvida detta register är inriktat på gängkriminella framgick inte. Bäst att vara så korrekt med informationen som man kan.

Hur man sedan med dessa kopplingar tillåts jobba inom polisen är obegripligt.
ok lite så jag tänkte då.
Fyfan, de infiltreras inom polis, rättsväsendet och politiken..
Vad blir näst? statsminister? Giftesmål med Estelle?
Citera
2022-10-14, 17:49
Medlem
Mercedes avatar
Så låga odds då att de som sköt tillhör ett rivaliserande gäng till de hon har kopplingar till..
Citera
2022-10-14, 17:52
Medlem
Vad händer om man är fattig polis och måste bo i förorten. Man lär ju lätt bli igenkänd. Läste nånting om att det finns 1000 kriminella i gbg. Det är många man som ducka som polis, tror det blir svårt. Gbg är inte så stor stad så man lär lätt springa på folk när man är civil klädd och det räcker att dom följer efter en så dom vet vart man bor och sen planera att skrämma dom lite. Problemet är när man skjuter bara rätt in så är ju chansen att man träffar någon och speciellt oskyldig sådan, man vet inte om personen har familj.
Citera
2022-10-14, 18:05
Medlem
Polisen i fråga är Soph*e Figon*
* = i

Känner igen hennes namn från Fup som jag har läst.
Citera
2022-10-14, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellashix
Polisen i fråga är Soph*e Figon*
* = i

Känner igen hennes namn från Fup som jag har läst.

En kriminell från m-falangen i Frölundaonrådet har det efternamnet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in