• 1
  • 2
2022-10-13, 16:28
Medlem
Hittade ingen trd. Borde inte en s pass stor grupp ha det? Speciellt nr den enligt skaparen r helt odemokratisk?
Citera
2022-10-13, 16:50
Medlem
grungewhores avatar
Vas gr gruppen ut p? Att g ut och klappa svampar?
Citera
2022-10-13, 17:00
Medlem
octogons avatar
lngesen jag gick ur svampklapp, folk gr vad somhelst fr ngra likes, dom sger att barn ritat teckningar med svampar mm nr det r helt uppenbart att dom ritat dom sjlva. en mamma lgger ungen i mossan och ber ungen blunda fr att sen sprida ut svampar runt barnet, och sen sger hon att ungen blev s trtt av svamplockandet osv...

sen moderatorerna i gruppen, ja jag behver inte sga nt, samma sak med nstan alla strre grupper, dom har blivit helt frstrda, man fr en hjrnbldning av alla tokiga inlgg.

rekomenderar svampens vnner, trevlig grupp med en kunnig moderator.
Citera
2022-10-13, 17:19
Medlem
Stor, kunnig grupp synd bara att moderaterna har storhetsvansinne och r galet otrevliga. Verkar vara en inbrdes tvlan om vem av dem som r mest dryg och otrevlig. Och tyvrr kommer de undan med det fr att mnga i gruppen och r ja-sgare och rdda fr att bli utkastade i gruppen.
Citera
2022-10-13, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av octogon
lngesen jag gick ur svampklapp, folk gr vad somhelst fr ngra likes, dom sger att barn ritat teckningar med svampar mm nr det r helt uppenbart att dom ritat dom sjlva. en mamma lgger ungen i mossan och ber ungen blunda fr att sen sprida ut svampar runt barnet, och sen sger hon att ungen blev s trtt av svamplockandet osv...

sen moderatorerna i gruppen, ja jag behver inte sga nt, samma sak med nstan alla strre grupper, dom har blivit helt frstrda, man fr en hjrnbldning av alla tokiga inlgg.

Ha ha. Fan vad bittert.
"Jag behver inte sga nt", och sedan skvallra allt du orkar utan belgg.
Du gick inte ur, du blev utkastad.
Citera
2022-10-13, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozzy007
Stor, kunnig grupp synd bara att moderaterna har storhetsvansinne och r galet otrevliga. Verkar vara en inbrdes tvlan om vem av dem som r mest dryg och otrevlig. Och tyvrr kommer de undan med det fr att mnga i gruppen och r ja-sgare och rdda fr att bli utkastade i gruppen.

Utveckla grna.
Citera
2022-10-13, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozzy007

Hller med delvis. Men ja-sgande medlemmar som frsker f moderatorers/admins intresse r nnu vrre, IMHO.
Hannes Rinneby vinner jobbigast p ntet, strsta suck up och fler pokaler.
Vet inte vad snubben, alt. gruppen, gr men han dyker upp som hackspetten i Kalles jul ven om jag blockar honom.
Tva kommer annan medlem, Efraim Kiland, om jag minns rtt med exakt samma narcissistiska beteende. Jag har vid tillflle tnkt att han r smurfkonto till frstnmnde d han alltid r frst att backa oavsett hur sjukt och navelskdande Hannes Rinneby n uttrycker sig.
Citera
2022-10-13, 22:39
Medlem
P.S. Jag tycker personligen att det r lite kul hur gruppstartaren, Patrick, svnger ver spektrat.
Ena sekunden skryt om trafik och antalet medlemmar och nsta sekund hur han skiter i antalet medlemmar och pminner om diktatorstatusen han gett sig sjlv.D.S.
Citera
2022-10-13, 22:45
Medlem
Med gnll avklarat, vill jag nd pst att admins och mods r vldigt kunniga och vakna. Inte mnga inlgg som ligger obesvarade lngre tid.

Tv sikterna ver kan jag aldrig ge uttryck fr i gruppen, d hade jag kt ur p tre sekunder.
Citera
2022-10-13, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Hller med delvis. Men ja-sgande medlemmar som frsker f moderatorers/admins intresse r nnu vrre, IMHO.
Hannes Rinneby vinner jobbigast p ntet, strsta suck up och fler pokaler.
Vet inte vad snubben, alt. gruppen, gr men han dyker upp som hackspetten i Kalles jul ven om jag blockar honom.
Tva kommer annan medlem, Efraim Kiland, om jag minns rtt med exakt samma narcissistiska beteende. Jag har vid tillflle tnkt att han r smurfkonto till frstnmnde d han alltid r frst att backa oavsett hur sjukt och navelskdande Hannes Rinneby n uttrycker sig.

Tv "aktiva" medlemmar jag knner igen. Vill du pst att dom r sammankopplade? Backa det eller slpp innuendos. Tack.
Citera
2022-10-16, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av octogon

Kvaliteten p identifiering samt rd om hur man behandlar svamp rtt r inte av samma klass i gruppen du rekommenderar. Jag sg tminstone tv felaktiga identifieringar vid en snabb titt. D tycker jag inte det rcker att det r "trevligt". Fr mig r just hjlpen att identifiera oknda svampar en vsentlig pong med svampgrupper. Vafan skall man annars ha dem till liksom?

Sen att komma p hsten och klaga p "tonen" i Svamp-klapp, dr det r kanske 50 inlgg i TIMMEN s hr rs, tja jag vet inte om det r ett relevant klagoml. Du fr svar, du fr korrekta svar, och det gr fort. Det rcker fr mig.
Senast redigerad av fkp 2022-10-16 kl. 00:45.
Citera
2022-10-16, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Med gnll avklarat, vill jag nd pst att admins och mods r vldigt kunniga och vakna. Inte mnga inlgg som ligger obesvarade lngre tid.

Men vnta nu, frst klagar du ver att en medlem skriver ofta, sen bermmer du att inlgg besvaras snabbt. Du har inte funderat ver att det finns samband mellan de tv fenomenen, och att svampnrdarna, du vet, knner varandra, och att det r drfr de taggar sinsemellan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in