Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-13, 10:38
  #37
Avstängd
Barentss avatar
Ebba Busch kan bli justitieminister, tills Jimmie släpps in i värmen, den posten är gjuten för honom.
Citera
2022-10-13, 11:07
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Ebba Busch kan bli justitieminister, tills Jimmie släpps in i värmen, den posten är gjuten för honom.

Posten som justitieminister kommer inte att gå till något annat parti än M och S under överskådlig tid.
Citera
2022-10-13, 11:25
  #39
Avstängd
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Posten som justitieminister kommer inte att gå till något annat parti än M och S under överskådlig tid.
Jag tror du har fel, Uffe blir statsminister, M tar finansposten, och då måste något annat parti få Justitie. KD har flaggat för att de inte längre vill ha mjuka departement så det blir Ebba eller någon annan från KD. Sett profilmässigt och storleksmässigt är justitie perfekt för SD och de kommer också att få den så småningom, om 2 år eller möjligen efter nästa val om de vinner röster igen. Om inte Jimmie blir statsminister förstås. Han skulle bli bättre än Uffe.
Citera
2022-10-13, 11:52
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Jag tror du har fel, Uffe blir statsminister, M tar finansposten, och då måste något annat parti få Justitie. KD har flaggat för att de inte längre vill ha mjuka departement så det blir Ebba eller någon annan från KD. Sett profilmässigt och storleksmässigt är justitie perfekt för SD och de kommer också att få den så småningom, om 2 år eller möjligen efter nästa val om de vinner röster igen. Om inte Jimmie blir statsminister förstås. Han skulle bli bättre än Uffe.

Jag vet att jag har rätt.
Citera
2022-10-13, 11:53
  #41
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Rollen som justitieminister kommer självklart gå till Dogge Doggelito, allt annat vore ju absurt. Det passar ju med straffrabatter där ett rånmord ute på cykelbanan resulterar i "cykel på köpet".
__________________
Senast redigerad av S.W.I.M 2022-10-13 kl. 11:57.
Citera
2022-10-13, 12:48
  #42
Medlem
sfrges avatar
Vad fan är detta? Första april? 😅
Citera
2022-10-13, 13:49
  #43
Medlem
Homo-fils avatar
Thug lyfe.
Citera
2022-10-13, 14:53
  #44
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Men vad är det här ” biträdande jurist ” det kan väl vem som helst kalla sig.

Ot: Advokat Tone Berggren såg ju ut som ondskan själv.
Citera
2022-10-13, 15:09
  #45
Medlem
irrelevants avatar
Herre gud. Hur tänker advokatfirman när de anställer någon som ser ut på det här sättet? Hans hår och skägg är fullständigt vidrigt, kan knappt föreställa mig något äckligare än dreadlocks. Det är ungefär på samma nivå som när man rensar avloppet i duschen. Skulle aldrig någonsin vilja bli representerad av någon som ser ut så, de flesta måste ju känna likadant. Hur är det möjligt att han fått detta jobb?
Citera
2022-10-13, 15:13
  #46
Medlem
Bassplays avatar
Coolt... Jag gillade looptroop o så men..
Justitieminister? Nej där tror jag inte att det är en bra ide.
Citera
2022-10-13, 16:24
  #47
Medlem
Jagersros avatar
Skulle vara lite kul ! Vet inget om killen förutom bilden
Citera
2022-10-13, 16:25
  #48
Medlem
fy faen vilken ohygienisk styggelse

äckligt värre med sådant hår
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback