2022-10-11, 18:42
Medlem
Någon som vet vem och vart?
Hästvärlden har blivit kaotisk. Nu med förövare som bubblar upp till ytan för sexbrott och nu över föräldrar som slår sina barn helt öppet på en tävlingsplats.

Ridsport skriver:
” Allvarligt bråk på tävlingsplats” ”En förälder och en tonårsdotter hamnade i bråk på en tävlingsplats i helgen. Enligt uppgifter till Ridsport ska dottern ha fått ta emot slag av föräldern. ”
Citera
2022-10-11, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justsayin88
Någon som vet vem och vart?
Hästvärlden har blivit kaotisk. Nu med förövare som bubblar upp till ytan för sexbrott och nu över föräldrar som slår sina barn helt öppet på en tävlingsplats.

Ridsport skriver:
” Allvarligt bråk på tävlingsplats” ”En förälder och en tonårsdotter hamnade i bråk på en tävlingsplats i helgen. Enligt uppgifter till Ridsport ska dottern ha fått ta emot slag av föräldern. ”

Jag har svårt att förstå hur man som förälder har en fysisk chans mot en tonåring. Hoppas ungen slog föräldern mer än vad föräldern slog ungen.
Citera
2022-10-11, 18:51
Medlem
Att dessutom göra det helt öppet gör att man funderar på vad som händer bakom stängda dörrar.
Citera
2022-10-11, 18:53
Avstängd
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Jag har svårt att förstå hur man som förälder har en fysisk chans mot en tonåring. Hoppas ungen slog föräldern mer än vad föräldern slog ungen.
Skojar du eller? Jag skulle kunna rada upp 10 stycken tonåriga pojkar och flickor och sedan gå till var och en och bryta av deras underarmar en efter en, alltså totalt 20 underarmar, och jag skulle inte ens behöva vila. Tonåringar är små myggor som bokstavligen flyger iväg ifall du faktiskt ger ditt slag eller knuff en ordentlig chans. En gång slog jag typ en 11-åring så hårt så att hennes byxor åkte av i farten.
Citera
2022-10-11, 19:21
Medlem
Crabbofixs avatar
framgick ju inte om ungen förtjänade det eller inte
Citera
2022-10-11, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Skojar du eller? Jag skulle kunna rada upp 10 stycken tonåriga pojkar och flickor och sedan gå till var och en och bryta av deras underarmar en efter en, alltså totalt 20 underarmar, och jag skulle inte ens behöva vila. Tonåringar är små myggor som bokstavligen flyger iväg ifall du faktiskt ger ditt slag eller knuff en ordentlig chans. En gång slog jag typ en 11-åring så hårt så att hennes byxor åkte av i farten.

En elvaåring är inte en tonåring, du vet det?
Citera
2022-10-11, 20:27
Medlem
Kickassfarsans avatar
Dom här hästmänniskorna är fan inte kloka.
Citera
2022-10-11, 20:30
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel

Haha jag tänkte samma..
Citera
2022-10-11, 20:33
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna

Oj oj oj, då måste vara riktigt skröplig om du lever i övertygelsen om att tonåringar som regel kan spöa vuxna.
Citera
2022-10-11, 20:51
Medlem
MittMalmoes avatar
Vem är kärringen som fick frispel?
Citera
2022-10-11, 21:08
Medlem
Hästmänniskor är ofta rätt våldsamma mot hästarna, de kallar det att "korrigera". Kanske blir lättare att bli våldsam mot människor också.
Citera
2022-10-11, 21:30
Avstängd
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
En elvaåring är inte en tonåring, du vet det?
Fast det beror väl ändå på? Du har ju ingen aning om hur mogen hon var.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in