2022-10-10, 22:42
Medlem
Funderar på att sälja mig, men vet inte var jag ska börja. Linköping är ju inte en så stor stad och risken att nån kommer känna igen mig är väldigt stor.
Hur fan börjar man? Är en noob
Citera
2022-10-10, 22:46
Medlem
Lepekas avatar
Varför vill du börja sälja dig? Ingen kritik, bara undrar.
Citera
2022-10-10, 22:49
Medlem
Känns roligt bara. Är besatt av sex ändå och behöver få in mer pengar så kan slå två flugor med en smäll. Jag vet att det är ett farligt jobb och att det kommer finnas massa skumma äckliga män som vill ha mig, men det känns spännande på nått sätt.
Citera
2022-10-10, 22:49
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightningZeus
Funderar på att sälja mig, men vet inte var jag ska börja. Linköping är ju inte en så stor stad och risken att nån kommer känna igen mig är väldigt stor.
Det finns en tråd där du kanske kan få lite tips. Det är väl nätet som gäller nu för tiden?

(FB) Sälja sex som kvinna/Hur bli kvinnohora?
Citera
2022-10-10, 23:08
Medlem
Citat:

Börja inte, bara ett enkelt råd. Sälj webcamshower istället för din kropp.
Citera
2022-10-10, 23:28
Medlem
Polskis avatar
Citat:
Känns roligt bara. Är besatt av sex ändå och behöver få in mer pengar så kan slå två flugor med en smäll. Jag vet att det är ett farligt jobb och att det kommer finnas massa skumma äckliga män som vill ha mig, men det känns spännande på nått sätt.
Beskydd utav nån som står vakt utanför eller i ett annat rum går ju självklart alltid ordna rätt lätt. Så det behöver inte va allt för farligt😊
Citera
2022-10-11, 10:31
Medlem
Citat:

Tipps är att regga dig på rs och kolla runt lite.. man kan alltid börja prata med någon och se vad en själv tycker ta det lungt och stressa inte!
Citera
2023-01-14, 10:35
Medlem
Citat:

Jag älskar det me men kan man inte bara mysa och ha kul utan pengar för du har du nån som kan knulla skiten ur dig varje dag
Citera
2023-06-29, 18:09
Medlem
Hur gick det? Kom du igång med något? Vad bestämde du dig för? Finns du nånstans att hitta?
Citera
2023-07-25, 00:31
Medlem
Hur gick det, har du kommit igång med ditt extraknäck? 😍
Citera
2023-07-25, 00:55
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Känns roligt bara. Är besatt av sex ändå och behöver få in mer pengar så kan slå två flugor med en smäll.
De som köper sex är nog i många fall ganska oattraktiva. Visst, kör du det som hobby kan du kanske välja bort de som är äckliga, men att jobba som hora är inte som att ligga med någon du är attraherad av och bara få betalt också.

Om du ligger med ex-vis en pojkvän så ligger du när du känner för det, när ni båda vill. De dagar du inte vill så kan du säga att du har mens eller vad som helst och då blir sex bra eftersom du bara har det när du verkligen vill.

Vad gör du om du har bokat en kund och får menssmärtor eller känner dig lös i magen? Tänk om kunden vill knulla dig doggystyle och du råkar få ett diarréanfall under akten? Självklart kan du avboka alla kunder akut, men då får du dåligt rykte bland annat här på Flashback där kunderna sitter och recenserar hororna.

Många av de som skriver uppmuntrande kommentarer här är förmodligen kåta gubbar i Linköping som vill köpa din kropp, så lyssna inte på dem!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in