Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-10-09, 19:00
Medlem
jesussugers avatar
Jag gjorde en tråd "The delray misfits ( gym snubbar från florida ) underhållande som fan " i forumsdelen youtubers men den försvann direkt. Den hamnade inte i papperskorgen för där har jag kikat
Jag har sökt innan jag gjorde tråden om det fanns nån tråd, det enda jag hittade va nån som nämnde dom i en annan tråd om favorit youtubers. Nu hittar jag den inte, eller får man inte starta en tråd om dom nämns i en annan tråd? för dom har inte egen tråd här på flashback vad jag kan se

Vad hände?
2022-10-09, 19:03
Medlem
Emellies avatar
Kan se den under dina postade inlägg, men klickar man på den så finns inte sidan.
2022-10-09, 19:05
Moderator
v50s avatar
Delforumet youtubers är förmodererat vilket betyder att varje trådstart skall godkännas av en moderator innan den visas i delforumet. Så förutsatt att tråden uppfyller delforumets krav så lär den publiceras tids nog.
https://www.flashback.org/announcement.php?f=532
2022-10-09, 19:11
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emellie
Kan se den under dina postade inlägg, men klickar man på den så finns inte sidan.
Japp
2022-10-09, 19:12
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Delforumet youtubers är förmodererat vilket betyder att varje trådstart skall godkännas av en moderator innan den visas i delforumet. Så förutsatt att tråden uppfyller delforumets krav så lär den publiceras tids nog.
https://www.flashback.org/announcement.php?f=532
Aha tack för svar
2022-10-09, 20:27
Moderator
Humbugs avatar
Som sagt förmodererad. Kan ibland ta ett tag innan vi går igenom trådarna.
Jag har godkänt tråden, så nu är det bara att köra.
/Humbug
2022-10-09, 21:14
Medlem
najass avatar
Nästa gång PM:ar du modsen i aktuell forumdel istället för att starta en tråd om det. Allt enligt (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator.

Låst

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in