2022-10-11, 11:28
Medlem
Hur kan man tro att hon håller sig borta frivilligt utan att ens ha talat med henne?

Dock så hade jag en känsla av det när folk skrev att hon rymt förut.
Citera
2022-10-11, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magandsepl
Jag undrar!!!!
Om han är fuck*** straffat sen tidigare för våldtäkter!!!!
Vad gjorde han ute på gatan då??!!

Vi bor i Sverige, glömt det?
Citera
2022-10-11, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vad gjorde han ens i Sverige? Han är inte svensk medborgare. Det som är riktigt sjuk.

Stämmer det verkligen det någon skrev att denne hört på radio att polisen vet vart hon är? Inte hört eller sett några uppgifter på det nämligen.

Det finns mer än 20 000 personer som väntar på utvisning/gömmer sig, där har du svaret!
Citera
2022-10-11, 11:29
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Sant. Det tragiska är att man inte ens förstår varför man är förvånad. Satt totalt i sex timmars telefonköer i försök att göra polisanmälan för ett par veckor sen.

Kom aldrig fram till 11414.

Så vill någon tipsa om försvunnen person, ring Missing people, inte polisen.

Då är det olika, jag har ringt 114 14 vid fyra tillfällen senaste tre veckorna, inte behövt vänta mer än några minuter, två ggr svar inom en minut.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-11 kl. 11:41.
Citera
2022-10-11, 11:30
Medlem
DjPuttes avatar
Polisen säger mer än dem vill göra och så har dem alltid gjort förmodligen har någon sagt åt polisen att hon lever men hon håller sig undan frivilligt, Sedan blev det en jäkla pådrag MPS ute och letar sedan media börjar intressera sig då får ungen panik och inser det var inte smart detta och ligger och trycker av rädsla då hon gjort fel!

Tror lite att polisen vill det ska lugna ned sig så hon vågar komma fram och bli hämtad för just nu så kommer bara hålla sig undan iom hon gjort fel, Ska bli intressant och se då dem hittar henne eller hon dyker upp från ingenstans!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Koala
Hur kan man tro att hon håller sig borta frivilligt utan att ens ha talat med henne?

Hon har säkert haft kontakt med någon av hennes vänner via sociala medier.
Citera
Medlem
Polisen verkar ha fått uppgifter från ett vittne att hon synts på måndagen.
(Såg en bild i kommentarerna på Facebook)

Men vad är det för vittne? Kan de vara säkra på det? Tillförlitligheten hos vittnen är ju lite sisådär
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hav med salt, kan lika gärna varit kompisar till GM som sagt att de sett henne, eller någon mytoman. inte fan har hon frodos osynlighetsmantel inte

Polisen är normalt sett väldigt försiktig i sina uttalanden. Förmodligen har hon synts på övervakningskameror, vittnen har sett henne eller har hon kontaktat folk via sin telefon.
Citera
2022-10-11, 11:31
Medlem
Riktigt mysko ärende utifrån vad polisen gör/inte gör och hur de uttalar sig. Befinner sig flickan på psyk? Svårt att tänka mig att polisen skulle låta bli att leta av annan anledning än just den. Tjejen är ju definitivt inte stabil och en fara för sig själv.
Citera
2022-10-11, 11:33
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Koala

Det är Polisen i Värmland (Hedelin) som tror, Polisen i Göteborg (Fuxborg) de vet.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-11 kl. 11:36.
Citera
2022-10-11, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Polisen verkar ha fått uppgifter från ett vittne att hon synts på måndagen.
(Såg en bild i kommentarerna på Facebook)

Men vad är det för vittne? Kan de vara säkra på det? Tillförlitligheten hos vittnen är ju lite sisådär

Kan vara vem som helst som dom sett. Stå inget om vilka kläder hon hade på sig, el exakt vart. Ingenting av vikt
Citera
2022-10-11, 11:38
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
Kan vara vem som helst som dom sett. Stå inget om vilka kläder hon hade på sig, el exakt vart. Ingenting av vikt

Nej, det kan inte vara vem som helst, när Polisen går ut med uppgifter som dessa då är de 100% säkra på sin sak, de vill/ska givetvis inte berätta allt för allmänheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in