2024-04-19, 13:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
JJ dyker upp i live som gäller lvu osv och ger sina råd , Lejonmamma tog sig till biblioteket för att Blacks Laws dictonary efter råd från honom .
F*a är väl i stort sett den enda som avfärdat honom

Jag slår vad 100 spänn att han är 168 lång, skallig, ful skäggfläta eller tomteskägg och har en torshammare runt halsen?
2024-04-19, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Jag slår vad 100 spänn att han är 168 lång, skallig, ful skäggfläta eller tomteskägg och har en torshammare runt halsen?
Tror han är längre , han är inte skallig , skägg har han , har nog ett antal tatueringar , förekommer i domar och förundersökning , har okänd adress och har eventuellt kört mc ofta förut
2024-04-19, 14:09
Avslutad
Citat:
Tror han är längre , han är inte skallig , skägg har han , har nog ett antal tatueringar , förekommer i domar och förundersökning , har okänd adress och har eventuellt kört mc ofta förut

Vad heter han då?
2024-04-19, 14:14
Medlem
Citat:
Vad heter han då?
T*omas
2024-04-19, 15:16
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
M*hija tror att det är statsministern som hittade hennes son efter 8 år och fick honom att träda fram på tiktok
Ja såklart det är stadsministern, hon har ju stått så troget utanför riksdagshuset med sitt plakat och han har pratat med henne, säger hon.
Jag vet inte men jag tycker hon har blivit sämre sista tiden, säger att hon är förföljd, börjat säga att de som säger emot i kommentarerna är säkert inblandade, säger fel och yrar, kan inte sin sons personnummer utantill, sluddrar på kvällarna. Vette fan vad det är som händer.
Nu blockas alla som säger lilla minsta som inte uppskattas, innan var det noga för henne att ingen skulle blockas och hon att hon minsann kan svara på alla frågor för hon ljuger inte. Nu när det finns ännu mer bevis på att hon ljuger så har det slagit över helt.
2024-04-19, 15:18
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Dom där ögonen. Är stor stark karl men skulle aldrig vända ryggen till henne eller sova en sekund i samma hus. Hon är kliniskt galen.

Hon följde Jiu jutsus modell alltså? Ja det gick ju fint!
Ja han var med i liven där soc och polis kom för att ta barnet, satt och dillade om att det finns inga lagar och inget gäller osv osv.
Så bra gick det 🤷🏻‍♀️
2024-04-19, 15:23
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Tänk om personen sköt var en diplomat säger tokan
Den feminina sergant J född i New Jersey i sitt huvud menar att sonen till M måste placeras på hbv eller sis för att få hjälp mot trauma

Undrar varför hon inte fått ha kontakt med sina barn sedan de omhändertogs för 5 år sedan.

Hon har hakat upp sig på ordet vård i lvu och menar att barnen måste vårdas av sjukvårdspersonal
Jag hänger inte med för hon är ju emot soc och placeringar, samtidigt sitter hon och säger att fler barn behöver bli omhändertagna och trafikverket har hon agg emot för att de är inblandade i barnhandeln.

Sen vet jag inte vad hon tror hände när Mikael blev skjuten för hon säger att han dragit in sitt barn i gängkriminalitet och att han skulle ha ringt polisen istället för att låta brott ske.
Jag förstår inte hur hon får ihop allt.
2024-04-19, 15:26
Medlem
Japp. Och säger att hon har svår dyslexi. Socialen ville ha en genomgång med henne innan omhändertagandet just pga dyslexin så den kan hon inte skylla på men blir såklaet en bättre story nu efteråt att skylla på den. Hon säger att hon inte har fått nått skriftligt allt nu och att det är maktmissbruk. Hon sitter live med lejon och de andra i samma klass

Citat:
Dom där ögonen. Är stor stark karl men skulle aldrig vända ryggen till henne eller sova en sekund i samma hus. Hon är kliniskt galen.

Hon följde Jiu jutsus modell alltså? Ja det gick ju fint!
2024-04-19, 15:35
Medlem
regelbrotts avatar
Kan någon sammanfatta alla namn och TikTok-namn? Börjar bli snurrigt i tråden nu…
2024-04-19, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Japp. Och säger att hon har svår dyslexi. Socialen ville ha en genomgång med henne innan omhändertagandet just pga dyslexin så den kan hon inte skylla på men blir såklaet en bättre story nu efteråt att skylla på den. Hon säger att hon inte har fått nått skriftligt allt nu och att det är maktmissbruk. Hon sitter live med lejon och de andra i samma klass
Hon sitter och säger att nu har hon ingen inkomst för att sonen togs för några dagar sedan och kommer att förlora bostad, inkomst kom från FK oklart vad hon menar för bostadsbidrag , barnbidrag och underhållsstöd räcker ju inte att försörja sig på .
Hon säger att sonen inte har någon pappa eftersom han tillkommit genom donator dock har det ju sagts att pappan anmält och har egen vårdnad
Säger att dottern har anmält och även dotterns skola och säger att dottern ljugit .
Polis säger att hon är misstänkt för brott
2024-04-19, 15:57
Medlem
Att polisen kom till Lady Lisa verkar vara för att hon tog barnet och stack till sin pojkvän efter att soc varit och sökt henne tidigare under dagen . Hon hade som förslag att lämna barnet hos pojkvän .
LL har tydligen också varit placerad dom det låter hela uppväxten
2024-04-19, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Jag hänger inte med för hon är ju emot soc och placeringar, samtidigt sitter hon och säger att fler barn behöver bli omhändertagna och trafikverket har hon agg emot för att de är inblandade i barnhandeln. Sen vet jag inte vad hon tror hände när Mikael blev skjuten för hon säger att han dragit in sitt barn i gängkriminalitet och att han skulle ha ringt polisen istället för att låta brott ske. Jag förstår inte hur hon får ihop allt.

Denna fars som utspelas på TTs lives är att likställa med att sätta upp en dold kamera på någon av Sveriges psykiatriska avdelningar. Det enda som saknas i liverutan är våld och självskadebeteende.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in