Citat:
Ursprungligen postat av
Rotvagen
Om man ska få gehör för sina påstående så bör man och ska ha torrt på fötterna och kunna stå för vad man demonstrerar mot. Denna pappas dom har jag läst och är övertygad om att många inom FU särskilt de som hörs , syns och lever i fantasiernas värld vet om denna dom . Jag hoppas att varje barn denna familj producerar kommer tas från dem samma stund barnet ser livets första minut .Sedan. har vi gipsy vars barn själva ville bli fosterhemsplacerade pga våld i hemmet och föräldrarna lät inte de äldre barnen gå i skolan för deras uppgift var att passa sina småsyskon. Både gipsy och hustrun är dömda för bedrägerier bla. Flera av dessa föräldrar är både dömda för misskötsamhet på barnen och även andra brott.Pappan till barnet som var nära döden pga svält var inne i gipsys live häromdagen och han lät långt ifrån " klar i skallen "Sedan så denna sjuka konspirationsteorier som de sprider! Barn säljs till Mac Donalds, muslimska barn säljs till organ donationer . Muslimska barn säljs till rika svenskar som alla har hästgårdar och inte kan få barn ????? Tror de på riktigt att normalt fungerande personer tror på denna dynga ? Det som händer att alla dessa klassas som psykiskt störda individer som tack och lov har fått barnen omhändertagen. Tok kärringen som gapar att mamman plågas på äldre boendet och har förvaltare ! Efter läst domen är kvinnan svårt dement och det har dottern utnyttjat genom att låta mammans inkomst betala hennes leverne . Mamman blev alltså tömd på pengar och kunde inte betala sitt . Sedan hon som gapar på stan var är min son ???? Sonen är över 40 år bor m sin fru och barn och har beviljats besöks förbud mot sin mamma. Anledning?? Ja en är att hon höll på att ta ihjäl sonen med över 200 tabletter . Han har inte varit inlåst på sjukhus utan opererat sitt hjärta ( tror jag det var ) om FU ska få respekt medlidande etc så ska de kunna stå för vad de och deras medlemmar gör !Så fungerar det inte genom att säga A och utesluta..B. varför tog de barnet. Varför får du inte träffa din vuxna son / mamma
Och en gång för alla ....... Soc eller det är en Domstol som beslutar om dessa insatser tar INGA BARN helt utan orsak ! I så fall skulle nästan varje unge vara ett fall för myndigher . Men detta är som en missbrukare försvar...... det är alla andras fel och jag har inget gjort eller agerat så att situationen ser ut som den gör . Vissa påstår i denna sekt ( ja det är en sekt för de triggar varandra till sitt agerande och de kommer kliva över gränser som kommer få konsekvenser) vissa påstår att för 7 år sedan kom Soc och tog deras barn och efter det så har de inget hört ? Är barnet uppväxtplacerad och inte får ha någon kontakt m sina förädrar så är det något väldigt allvarligt som hänt runt barnet , annars görs nya prövningar för målet är att barnet ska flytta hem . Så det är dessa lögner som gör att människor ser FU och deras bihang som rena idioter . Demonstrera strid för ditt barn om du ens är kapabel att vara förälder men lögner. Konspirationer och rent idiot beteende kommer inte ge er barnen tillbaka. Är Sveriges lagar för hårda för er så finns alltid det en möjlighet att söka sig till ett land där barnkonventionen inte är en lag för barns rättigheter. Lagen har blivit hårdare nu och nu är det barnet som bara ska stå i fokus! Deras beteende får deras möjligheter att få igen sina barn till obefintlighet. Detta som de nu håller på med handlar inte om barnen då hade de för länge sedan slutat skämma ut sig , nu handlar det om lögner om att soc jobbar inte de är hemma bara , alla fosterhem är dåliga., soc är nazister och fascister, följare som skriver positivt om soc får en miljon av staten , fosterhemmen tjänar miljoner på att ha deras barn ! Det handlar om en lek ....... vem hittar på den värsta historien och hur många kan vi lura ??? Till sist ....... Tack och lov är deras barn i trygghet hos en familj som arbetar 365 dgr om året, 24 tim per dygn att försöka skapa en trygghet till barnen . Har själv jobbat m en " invandrar flicka som föräldrarna inte ville veta av direkt från födseln eftersom
Hon fick en hjärnskada vid förlossningen .
Du skrivér som en olämplig socialsekreterare, du plockar liksom Adina här i tråden allt dåligt du kan hitta. Nej, att läsa domarna visar givetvis inte alltid sanningen, eftersonm de kan bygga på godtyckliga utredningar. Läs mina länkar i tidigare inlägg.
Exempelvis FU är en grupp med ett ändamål. Jag tvivlar på att de på något sätt gallrar och avgör vem som är lämplig och inte lämplig förälder.
Jag hittar flera personer som lagt ut videor som verkar ha trovärdiga historier.
Hon som skriker själv ute på stan behöver givetvis hjälp, vi vet inte om det blev så efter omhändertagandet eller hur det har gått till.
Och nej, så många jourhem och familjehem som är absolut vanvård. Så synd om de barn som är korrekt omhändertagna som hamnar på dessa ställen.
Det har jag skrivit tidigare här, självklart är en del slagord och påståenden väldigt tokiga. Man får också förstå vad dessa omhändertaganden gör med människor, är det dessutom felaktigt tror jag att att annars normala människir kan drivas till vansinne. Språkförbistringar kan även ställa till det och göra det fullkomligt omöjlugt för dem att få tillbaks sina barn.