2006-07-12, 19:42
Medlem
Rich Bitchs avatar
Godafton, då jag för tillfället inte är utrustad med mer än de tre marksända kanalerna så omöjliggörs insupandet av den njutbara tramptävlingen Tour de france. Min fråga till er sportfånar är om någon sett någon liten fulsite som streamar tvsändningarna live/efteråt? någon som snubblat över torrents över etapperna? halva tävlingen har ju redan gått!!! några andra tips?!?
Citera
2006-07-12, 19:58
Medlem
Brottardockans avatar
Under OS så hittade jag en utmärkt holländsk sida som visade 6 (!) kanaler från OS. Mycket möjligt att de även sänder Tour de France, kommer dock inte ihåg adressen. Ska se ifall jag kan hitta den...
Citera
2006-07-13, 01:34
Medlem
högrevs avatar
Funderat på att skaffa ett boxerabonnemang? Det blev jag tvungen till förra året då jag flyttade till en lgh med bara 1,2:an och 4:an, man kan ju inte missa touren.
Citera
2006-07-13, 04:11
Medlem
Inlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rich Bitch
Godafton, då jag för tillfället inte är utrustad med mer än de tre marksända kanalerna så omöjliggörs insupandet av den njutbara tramptävlingen Tour de france. Min fråga till er sportfånar är om någon sett någon liten fulsite som streamar tvsändningarna live/efteråt? någon som snubblat över torrents över etapperna? halva tävlingen har ju redan gått!!! några andra tips?!?
Jag har sett TDF-etapperna på privata torrentsiter, strax efteråt, men du måste bli inbjuden till dessa av någon som redan är medlem. Jag bor i Asien och får nöja mig med live-radio (Eurosport), men det är inte riktigt samma sak som att se cyklisterna svettas när de kämpar uppför backarna. Live-radion är dessutom de engelska kommentatorerna, men jag skulle hellre hört de svenska.
Citera
2006-07-13, 18:29
Medlem
Rich Bitchs avatar
Boxer är inget alternativ då jag bara bor här ytterst tillfälligt, som tur är så fattar inte grannen att wpa och wep är en bra sak på det trådlösa nätverket.
Nåväl mina vännerrrrrr, hittade faktiskt ett par etapper i form av torrents från i år på www.isohunt.com !!!
Kör nu för allt vad grannens nät håller för, så får vi se vad som kommer ner!
Går riktigt rövsakta med dessa torrents, fan tar honom om han OCKSÅ sitter och tankar nåt!
Citera
2006-07-13, 20:01
Medlem
Donnie Darks avatar
http://www.myp2p.eu/

Gå in på "General Forum"--"Other Sports" där finns det en tråd om Touren, jag vet inte om den funkar eller hur kvalitén är, själv har jag Eurosport

Du kanske måste vara medlem, men det är det värt, grymt bra sida det där nämligen när det gäller fotboll och övrig sport
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in