2006-10-28, 23:08
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yield
Vad är det för bråk mellan Sinisa Mihajlovic och Vieira?

Och varför envisas Interspelarna med att komma och dra i Mancini? Han såg inte speciellt road ut av Stankovic attack. Jag gillar Mancini, låt han va.

Eftersom varenda spelare i laget känner sig som en superstar förutom Javier Zanetti, tur att han är lagkapten för tänk om någon av de andra skulle vara det skulle resten av gruppen kunna tåla det?

Sedan så har Mancini - trots sin historia som spelare och ändå en någorlunda framgångsrik tränarkarriär - inte så mycket respekt hos spelare som vunnit VM eller varit stjärnor i andra föreningar. Jag tycker inte om Mancini som tränare, ikväll så visade han att han inte är kapabel att ändra på en matchbild, fortsatte älta med djupt försvarsspel tills alla satt i knäet på César. De kom undan med blotta förskräckelsen.

Offensivt smakar det dock gott, men det borde det väl göra när man har Stankovic - Ibra - Crespo som en offensiv triangel.
Citera
2006-10-28, 23:14
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ernst-hugo
Även när läktarna bara är halvfulla i Italien tycker jag man känner mer själ och hjärta kring matcherna än vad man gör i t.e.x Premier League.
Men det är bara en känsla jag har, det känns så "äkta" i Italien på nåt sätt... gillar Premier League också men inte lika mycket.

Det här inlägget får väl kallas årets floskel.Engelsmännen har bäst stämmning på sina läktare.Deras fotbollsarenor är riktiga fotbollsarenor som är nära publiken.Och det sjungs mycket mera än andra ligor.Och sedan tänker jag inte ens kommentera själ och hjärta för det är för ogenomtänkt...
Citera
2006-10-28, 23:19
Medlem
Haha ok, men jag gillar Premier League och har inget emot det eller så.... men jag tror det skulle kunna vara så jävla mycket bättre än vad det är nu.
Premier League känns lite som NHL nu tycker jag.
Citera
2006-10-28, 23:21
Medlem
Kul att Zlatte gjorde mål igen. Matchen var ju också ganska bra.

Hade vart roligt och se vad som tagit åt Inter-spelarna om Pirlo lyckats smeka in frisparken på övertid
Citera
2006-10-28, 23:22
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ernst-hugo
Haha ok, men jag gillar Premier League och har inget emot det eller så.... men jag tror det skulle kunna vara så jävla mycket bättre än vad det är nu.
Premier League känns lite som NHL nu tycker jag.

Visst är utvecklingen störande med det kommersiella men det är fortfarande ett jävla drag på matcherna.Jag gillar oxå Serie A men läktarkulturen är inte mycket att hänga i granen när man ser halvtomma läktare.Men det finns sämre och det är Spanien.
Citera
2006-10-28, 23:37
Medlem
Takeshis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Visst är utvecklingen störande med det kommersiella men det är fortfarande ett jävla drag på matcherna.Jag gillar oxå Serie A men läktarkulturen är inte mycket att hänga i granen när man ser halvtomma läktare.Men det finns sämre och det är Spanien.

det stämmer verkligen bra. Spanien saknar känslan helt, visst det jublas mycket på deras arenor men inte i närheten av italien/england. Se kvällens derby, hörde ni skriket från läktarna ??? och se sen rauls mål i clasicon, hörde ni jublet ??? inte mycket va
Citera
2006-10-28, 23:42
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takeshi
det stämmer verkligen bra. Spanien saknar känslan helt, visst det jublas mycket på deras arenor men inte i närheten av italien/england. Se kvällens derby, hörde ni skriket från läktarna ??? och se sen rauls mål i clasicon, hörde ni jublet ??? inte mycket va
Visst är derbyt i Milano en höjdare för en supporter.Där säger jag inget emot.Men hur är det när Caligari kommer?Blir det ens fullt?
Citera
2006-10-28, 23:52
Medlem
Carolus.Rexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takeshi
det var Milanoderbyt Milan-Inter som slutade 3-4 till Inter.

Ahh, fan va nice. Som Laziosupporter så små-hejar man alltid på Inter.
Citera
2006-10-28, 23:55
Medlem
skinner5000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Visst är derbyt i Milano en höjdare för en supporter.Där säger jag inget emot.Men hur är det när Caligari kommer?Blir det ens fullt?
Tycker ofta läktare står halvtomma i Serie A, kolla bara på Juventus förra året t.ex. Typ 2/3 av Stadio delle Alpi står helt tomma under match. Samma sak gäller San Siro. Det är ju inte ens fullt till 80% när det är CL.
Citera
2006-10-29, 00:14
Medlem
Takeshis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinner5000
Tycker ofta läktare står halvtomma i Serie A, kolla bara på Juventus förra året t.ex. Typ 2/3 av Stadio delle Alpi står helt tomma under match. Samma sak gäller San Siro. Det är ju inte ens fullt till 80% när det är CL.

Delle Alpi är ett problem som inte finns längre men det är sant att den alltid var halvtom men Torinofolk är inte som Milanofolk som kan tänka sig spendera en kväll på arenan mycket beroende på klimatet, mycket kallare i Torino än i Milano. Men om CL på san siro har du fel, de har verkligen bra siffror, både milan och inter.
Citera
2006-10-29, 00:28
Medlem
bananes avatar
Någon som har filmklipp på Zlatans mål mot Milan tidigare ikväll?
Citera
2006-10-29, 00:31
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Fan va löjligt att dela ut rött kort till Materazzi"stavning?" för att han drog upp tröjan över huvudet. Nog första gången jag försvarar honom. =)

Man ska väll fan få visa lite känslor när man gör mål... gult ok men knappast rött.

Hade han inte gult redan innan?

Så han fick sitt andra gula.

Forza INTER
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in