2006-09-09, 21:54
Medlem
Heinekens avatar
Wow, Zlatan lever upp fr en gng skull... Kul att hra, faktiskt. (Eftersom jag har satsat en slant p Inter)
Citera
2006-09-09, 21:54
Medlem
Ronaldinhos avatar
Nu gjorde Zlatan ml ocks, inte illa.
Citera
2006-09-09, 21:57
Medlem
Linkzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho

Lste det nyss, kul naturligtvis.
Citera
2006-09-09, 22:01
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho

Inte s konstigt, han spelar i Italiens frnrvarande bstalag, har man spelare som Figo och Stankovic bakom sig s kommer det ml.

Som jag tidigare har skrivit s kommer det att bli succ fr Ibrahimovic i r.
Citera
2006-09-09, 22:04
Medlem
Linkzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Inte s konstigt, han spelar i Italiens frnrvarande bstalag, har man spelare som Figo och Stankovic bakom sig s kommer det ml.

Som jag tidigare har skrivit s kommer det att bli succ fr Ibrahimovic i r.

Han lg bakom de tv tidigare mlen ocks, ganska bra det med (:.
Citera
2006-09-09, 22:08
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkzie
Han lg bakom de tv tidigare mlen ocks, ganska bra det med (:.

Ja, men herregud alla har sett vilken klasslirare han r ren i Ajax och frsta ret i Juve var magnifikt alla spelare har en downperiod t.o.m. Ronaldinho hade tv usla ssonger i PSG med nattklubbar och sitta p lktaren som vardag.

Vi kan ju anvnda den hr trden fr att skriva om Juventus ocks, 1-1 mot Rimini i premiren ml av den otroligt talangfulle Matteo Paro, hll gonen p honom. Riminis duktige argentinare kvitterade dock sent i matchen.

Jag hade missat detta: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...884668,00.html men sg nd Allsvenskan idag, men kul i framtiden att kolla p Deschamps gng.
Citera
2006-09-09, 22:09
Medlem
Fula Gubbens avatar
Svrt att se att inte Inter ska ta titeln i r. Bara Recoba fr mycket speltid s r det helt OK fr mig.

- F.G
Citera
2006-09-09, 22:11
Medlem
eastwoods avatar
2-3, snyggt ml av Luca, blir rafflande sista 10.
Men roligast; Lagerbck borstar sin tunga just nu infr operation rvslickning
Citera
2006-09-09, 22:12
Medlem
P.Gs avatar
fel..
Citera
2006-09-09, 22:18
Bannlyst
Bara han hller sig nere med ftterna p jorden efter detta
Citera
2006-09-09, 22:19
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Tror inte att problemet bara lg hos Zlatan, jag har ftt intrycket att Capello r en trnare som grna vill trycka ner alla typer i ett speciellt spelsystem utan att se till att deras talanger utnyttfjas.

Kan hlla med dig till viss del, Fabio r en av f kvarvarande s k systemtrnare, som istllet fr att anpassa sitt spelsystem till spelarmaterialet, kper in spelare som passar in i mallen. Lagerbck r en sdan coach, men andra sidan behver han inte kpa in spelare utan plockar in spelare som passar i ett 4-4-2 diamant, i Capellos fall ofta ett 4-4-2 med tv starka innermittfltare.

andra sidan s trodde Capello vldigt mycket p en utlnning i ett italienskt topplag trots att han var ur form under lng tid och man hll populre Del Piero p bnken, det r strongt gjort. Man ser ocks hur Capello gr med Real Madrid, kper in tv st. defensiva mittfltare och ingen ersttare fr Zidane.

Inter r den perfekta klubben fr Ibra Mancini gillar honom, fansen gillar honom han har i princip allting att vinna.
Citera
2006-09-09, 22:31
Medlem
Lastbils avatar
Fiorentina - Inter, fan vilken bra match . Innehll ju allting. Fick ett gott skratt nr nn i Fiorentina filmade i slutminuterna i bra lge, gick inte s bra . Kul att det gick bra fr Zlatan ocks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in