Citat:
Ursprungligen postat av ironlung
Och vem hade du varit utan din talang? Ja just det, samma sunkiga looser som du är nu. Avundsjukan lyser igenom.
Till saken. Zlatan gör bort sig. Han borde byta rådgivare och tänka igenom sin situation ordentligt.
Jag är absolut inte personen som blir avundsjuk. Därmed är jag en person som önskar att jag hade haft denna underbara talang för fotboll. Bara för att man kritiserar någon så behöver man inte vara avundsjuk.
I mångt och mkt så är jag en looser, javisst. I mkt annat så är jag en klar vinnare ( bland annat så har jag alltid haft lätt att skaffa tjejer och jobb, jag och min sambo har en skyst trea i centrala Göteborg, jag har en underbar familj som stöttar mig helhjärtat med pengar vid behov och kärlek mm mm. Just ja, jag ska bli farsa snart oxå

)
Dock så är jag en looser när det gäller spel och så hade jag en loosermentalitet i fotbollen så att jag aldrig kom högre än trean fast jag säkert hade kunnat glida in i ettan om jag hade fattat bättre.
Var det gäller Zlatko så borde han lära sig att veta hut och ge fan i att spela Allan när han lyder under kontrakt. Han får väl fixa en annan klubb med hjälp av den där djävla spaggen till agent om han inte vill vara kvar i skitjuve då. Tyckte att grabben var världens skönaste fram till att framgången steg honom kraftigt över sin banansnok och han blev "prinsessan på ärten" gentemot media.