2006-08-07, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Fan vad de passar bra ihop.
En äcklig italiensk klubb och en äcklig korkad diva till förortsunge som har fått hybris efter för snabb framgång. Vad fan hade Zlatan varit utan sin talang? Haschdealer i Rosengård.

Och vem hade du varit utan din talang? Ja just det, samma sunkiga looser som du är nu. Avundsjukan lyser igenom.

Till saken. Zlatan gör bort sig. Han borde byta rådgivare och tänka igenom sin situation ordentligt.
Citera
2006-08-07, 19:40
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Jag tycker killen gör helt rätt. Vem fan vill vara kvar i ett lag som fuskar sig till titlarna? Och nu dessutom verkar hamna i serie B? Nä fa, Zlatan må vara en överskattad fotbollssspelare som kanske skulle komma till sin rätt i serie B, men jag stöttar honom ändå i det han gör.

Han har kontrakt med Juventus. Han ska spela matcher, komma och träna och vara jävligt glad att han får vara med...

Men detta är la Pizzabagarns påhitt som mycket annat..
Citera
2006-08-07, 20:49
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironlung
Och vem hade du varit utan din talang? Ja just det, samma sunkiga looser som du är nu. Avundsjukan lyser igenom.

Till saken. Zlatan gör bort sig. Han borde byta rådgivare och tänka igenom sin situation ordentligt.

Jag är absolut inte personen som blir avundsjuk. Därmed är jag en person som önskar att jag hade haft denna underbara talang för fotboll. Bara för att man kritiserar någon så behöver man inte vara avundsjuk.
I mångt och mkt så är jag en looser, javisst. I mkt annat så är jag en klar vinnare ( bland annat så har jag alltid haft lätt att skaffa tjejer och jobb, jag och min sambo har en skyst trea i centrala Göteborg, jag har en underbar familj som stöttar mig helhjärtat med pengar vid behov och kärlek mm mm. Just ja, jag ska bli farsa snart oxå )
Dock så är jag en looser när det gäller spel och så hade jag en loosermentalitet i fotbollen så att jag aldrig kom högre än trean fast jag säkert hade kunnat glida in i ettan om jag hade fattat bättre.
Var det gäller Zlatko så borde han lära sig att veta hut och ge fan i att spela Allan när han lyder under kontrakt. Han får väl fixa en annan klubb med hjälp av den där djävla spaggen till agent om han inte vill vara kvar i skitjuve då. Tyckte att grabben var världens skönaste fram till att framgången steg honom kraftigt över sin banansnok och han blev "prinsessan på ärten" gentemot media.
Citera
2006-08-07, 21:17
Medlem
Var det inte expresen som "avslöjade" att Zlatan var klar för inter för 55 mille, o detta avslöjande kom dom med kring den 12 juli
Citera
2006-08-08, 00:27
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandraren
Var det inte expresen som "avslöjade" att Zlatan var klar för inter för 55 mille, o detta avslöjande kom dom med kring den 12 juli

Han hade dessutom varit klar för Inter sedan januari, enligt samma källor. Så hela den här diskussionen är meningslös. Zlatan spelar inte för han är redan klar för Inter. Eller hur var det nu, Expressen...?
Citera
2006-08-08, 13:21
Medlem
Vryzass avatar
Verkar som om Zlatan är klar för Milan för 28 miljoner euros. Eller det är iallafall det senaste om den här soppan.
Citera
2006-08-08, 13:23
Medlem
mr.pungs avatar
http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=107036
Citera
2006-08-08, 13:29
Medlem
BassInYoFaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.pung
http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=107036
Hoppas verkligen på att detta går i lås! Vore riktigt häftigt att se Zlatan spela fotboll i Milan.
Citera
2006-08-08, 23:59
Medlem
Madchilds avatar
Se och lär Zlatan.
Luca Toni, 30 år med några år kvar i toppfotbollen, stannar i Viola trots feta anbud från toppklubbar, trots att klubben börjar nästa säsong med 19 minuspoäng och inget stundande Europa-spel.

http://www.svenskafans.com/italien/fiorentina/artikel.asp?id=131303
Citera
2006-08-09, 21:53
Bannlyst
http://www.expressen.se/index.jsp?a=653201

Citat:
Något som sänker priset för Zlatan är hans lönekrav, som enligt italienska uppgifter ligger kring 45 miljoner kronor per år. Juventus är som bekant rasande på Zlatan efter hans spelstrejk och föredrar nog att han sänker sina lönekrav i utbyte mot en bättre försäljningssumma.

Då får fan divan skylla sig själv i sin situatione oavsett vad klubben gjort!

Han är en diva och beter sig som en sådan! Hoppas han fortsätter att spelstrejka, då vill ingen i serie A förhoppningsvis ha honom

Efter att haft en dålig säsong och inte imponerat i vm är det sista han ska göra att kräva vad han själv anser vara värd

Lycka till i Serie B Zlatan

Citera
2006-08-09, 22:00
Bannlyst
Satan så less jag e på zlatan nu, direkt man öppnar sporten så ser man ju en stor bild på den där bergsturken. Det e bara inse, han är en serie b spelare i Italien som inte ska få mer tid i pressen än Allsvenska spelare.
Citera
2006-08-10, 00:45
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Ni menar att Zlatan är en diva för att han inte talar med media, men det är väl bara AB som bojkottas av herr Ibra? Det tycker jag snarare är en hjälteinsats.

En liten dröm jag har här i livet är att efter att ha slått igenom med en bra säsong i superettan, få syn på en AB-repporter komma emot mig med en mikrofon i handen, och säga till honom: "nej tack, jag talar inte med skvallertidningar". Mmmmmm... :tease:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in