2026-03-22, 10:58
Medlem
OintressantTants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burnwine
Iris Mullsjö funkar om du bara vill ta det lugnt och chilla med väldigt bra mat. Skönt att man får ha telefon, dator osv med wifi. Väldigt lite grupp tycker jag iaf.

Vill du chilla resten av ditt LVM åk dit. Vill du bli nykter på riktigt så hade jag sökt något annat.

Bra mat håller jag med om. Men väldigt mycket grupp,dom har utökat så det är något hela förmiddagarna. Brist på personal så det är väldigt lugnt på helgerna.. Jag känner mer,kidnappa mig isch. För övrigt fint ställe..
Citera
2026-03-28, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Någon här som varit på Långstorp och kan uttala sig om hur där är??
Var på långstorp 2013 i ca 2 månader, innan dess var jag på psykakuten i lund pga av drogutlöst psykos i 1 månad, tror inte ens det är ett behandlingshem längre, fantastiskt ställe men blev tyvärr utslängd efter 2 månader för soc o region skåne vägrade att "sponsra" min behandling, dom tyckte att det kostade för mycket, jag blev både förtvivlad och rasande, slog sönder min trädörr i mitt rum till flisor + gick bärsärk, det hjälpte som sagt inte, blev hemskickad samma dag och tog droger igen+ drack några timmar efter hemkomsten, har sen dess aldrig bett om behandlingshem igen eller ens antydit det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in