ett riktigt världelöst spel är det, och inget annat
Idiot.
Själv har jag fastnat
När man ringt i klockorna i kyrkan och efter man sprungit ned i cryptan så kommer man till ett rum där tydligen Rebeckas pappa studerade dödsfall av medborgare av den där förjävliga staden... Vart ska jag??
Gråt bäst du vill, jag hade en extremt dålig erfarenhet av spelet. Det är och känns väldigt B på många sätt, för att inte tala om att det totalt misslyckas med att skrämmas på riktigt.
Det är ETT (1) spel som på riktigt får mig att skita i brallan. Inga snabba rörelser, ljud och liknande fejk-skrämsleri-bullshit utan med en galet äcklig atmosfär och det var Penumbra overture
När man ringt i klockorna i kyrkan och efter man sprungit ned i cryptan så kommer man till ett rum där tydligen Rebeckas pappa studerade dödsfall av medborgare av den där förjävliga staden... Vart ska jag??
Började spela lite smått i våras(?) men kom inte riktigt in i men nu jävlar, tog nästan en timmes gameplay innan jag kom in i det.
För tillfället är jag helt vilse i Marsh Refinery, skadad och utan medics.
Generatorn lagad, korgarna igång, inspektionsluckan till hissen fortf blockerad(?), ska man åka med korgarna eller? har provat men inte fattat vart man kan hoppa av så det blir hela varv.
Citat:
Ursprungligen postat av Witchhunter
GameFAQs är din vän.
GameFAQs är fusk, punkt. Fast ibland så måste man...
Senast redigerad av Tuvtramp 2010-10-07 kl. 10:57.
Började spela lite smått i våras(?) men kom inte riktigt in i men nu jävlar, tog nästan en timmes gameplay innan jag kom in i det.
För tillfället är jag helt vilse i Marsh Refinery, skadad och utan medics.
Generatorn lagad, korgarna igång, inspektionsluckan till hissen fortf blockerad(?), ska man åka med korgarna eller? har provat men inte fattat vart man kan hoppa av så det blir hela varv.
GameFAQs är fusk, punkt. Fast ibland så måste man...
Bump
Köpte för en dag sedan CoC: DCotE och jag tycker att det verkar vara ett kanonspel! Synd bara att "Headfirst Productions" gick i konkurs . Annars hade de gjort två uppföljare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!