o1049 bör stå någonstans mitt i mellan kalmar och sthlm enligt dom tracar som jag gjort. Ingen som har telia och bor i området som har lust att kolla till vilken box dom är kopplade?
Showmyip.com var den enda ip-positionseringstjänst som kunde visa min riktiga ort, de andra tog fel på en så där 20–25 mil (antagligen är det en router som står där borta i de trakterna). Så pröva söka på ip-numret där, du kommer med största sannolikhet att få personens riktiga hemstad.
Showmyip.com var den enda ip-positionseringstjänst som kunde visa min riktiga ort, de andra tog fel på en så där 20–25 mil (antagligen är det en router som står där borta i de trakterna). Så pröva söka på ip-numret där, du kommer med största sannolikhet att få personens riktiga hemstad.
Den suger på min ISP
Den sa att jag bodde i Norge i Mo I Rana fast man kan se vart jag bor på bara min dns.
Men testade med morsans Telia-ip, då fick den fram jävligt exakt vart de va
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!