2022-10-09, 12:10
Medlem
Mrcool911s avatar
Jag upplever att jag har tankar som är väldigt ogynnsamma i ett feministiskt samhälle. Nu har jag fått en ögonöppnare och känner att dessa tankar behöver försvinna för att jag ska kunna bli en del i det här samhället. Det är viktigt att vi benar ut hur man ska bryta ned cis-personer.
Jag upplever att jag har en dålig humor där det är roligt med att skoja om att kvinnor är horor, att skoja om negrer samt Pride-rörelsen. Men dessa fördomar som jag har måste verkligen bearbetas eftersom Sverige idag består av många negrer aka kulturberikare, forskningsmän och bögar.

Jag känner att jag är bättre än alla andra då jag tycker att alla kvinnor är horor och jag hatar bögar för att dem är äckliga. CP-skadade idioter hatar jag också för att dem är CP. Jag hatar negrer för att dem är svarta. Jag tror att kvinnor är skapade av gud bara för att mannen ska ha något att knulla men däremot är bögar inte skapade av gud för att gud hatar alla bögar och undrar vad dem vill.
Det finns några saker en kvinna kan klara men i grund och botten är hon såklart en handelsvara.
Jag brukar tända på tvååringar, jag tänder på rövarna även om dem har blöja och om dem ändå har blöja så kan man ju käka bajset också.
Jag tycker att det är roligt att våldta små flickor tills dem spräcks och börjar blöda, sen förlorar dem all sin respekt och kommer inte kunna se sig i spegeln igen.
När jag kommer att få en hor-dotter ska jag knulla henne varje kväll och då ska hon gråta och så ska jag skratta. Om hon suger av mig dåligt så ska jag slå henne som jag kommer att slå hennes morsa när hon är gravid med henne. Kvinnor är ju äckliga så hon ska vara inlåst och bli knullad av mig.
Jag tycker att negrer också är människor som har känslor men dem är lite vilda och lite svåra att utbilda. När jag är ute så ser jag ganska ofta läckra brudar passera och då brukar jag vilja gå på lite mera för att attrahera några härliga honor.
Jag hade en svår barndom och många frågar varför jag är så dyster och det är för att jag knullade min kompis syster så hon inte är lika trång men en sak kan du ta förgivet och det är att hon är förstörd i underlivet.
Kvinnor suger alltid bättre med kniven mot strupen, de är så duktiga men man är tvungen att hota dem först såklart.
Jag tror dock att kvinnor inte är inkompetenta, jo det är dem jag bara skämta såklart.
Jag kan uppleva min kvinnosyn som lite förlegad men mannen har ju under alla tider regerat så varför ska det förändras?

Nu är det nog med att vara en vit priviligerad cis-man. Hur jobbar ni mot era manstankar?
Hur får man bort sina manstankar och blir en del av pride-rörelsen?
Citera
2022-10-09, 15:05
Medlem
tigerpus avatar
Dagen folk som frivilligt amputerar sina ben/armar/whatever inte blir galenförklarade, utan är "brave and beautiful" som transor är dagen jag ställer mig bakom alfabetsoppan
Citera
2022-10-10, 19:48
Medlem
Hahaha klockrent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här