2022-10-09, 10:17
Avslutad
Okej, med handen på hjärtat; ni straighta killar, om ni hade haft möjlighet att byta om tillsammans med tjejerna, hade ni då inte hängt i simhallen ganska ofta? Det är en fördel med att vara bög, att man får byta om tillsammans med en massa nakna killar. Och det är ofta därför jag åker till simhallen. Visst simmar jag lite också, det är ju därför man är där också, men den bästa stunden är efteråt när man får duscha och basta tillsammans med andra män.

För att ni inte ska bli illa till mods så kan jag ju säga att jag verkligen inte sitter och stirrar någon man i skrevet, utan jag är ganska diskret av mig. Men visst ger det ett skönt pirr av att kunna sitta där inkognito och se lite ögongodis? För jag är ju inte direkt den där stereotypa bögen utan jag skulle lätt kunna tas för straight.

Kanske lite onödigt att åka till simhallen, betala 100 spänn, när det finns internet! Men hej, det är alltid lite extra spännande att se snyggingar IRL.
Citera
2022-10-09, 10:38
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Okej, med handen på hjärtat; ni straighta killar, om ni hade haft möjlighet att byta om tillsammans med tjejerna, hade ni då inte hängt i simhallen ganska ofta? Det är en fördel med att vara bög, att man får byta om tillsammans med en massa nakna killar. Och det är ofta därför jag åker till simhallen. Visst simmar jag lite också, det är ju därför man är där också, men den bästa stunden är efteråt när man får duscha och basta tillsammans med andra män.

För att ni inte ska bli illa till mods så kan jag ju säga att jag verkligen inte sitter och stirrar någon man i skrevet, utan jag är ganska diskret av mig. Men visst ger det ett skönt pirr av att kunna sitta där inkognito och se lite ögongodis? För jag är ju inte direkt den där stereotypa bögen utan jag skulle lätt kunna tas för straight.

Kanske lite onödigt att åka till simhallen, betala 100 spänn, när det finns internet! Men hej, det är alltid lite extra spännande att se snyggingar IRL.

Händer det ibland att du får bånge ?
Citera
2022-10-09, 10:39
Medlem
jesussugers avatar
Brukar ta med mig cyklop när jag badar så man kan spana under vattnet på tjejerna
Citera
2022-10-09, 10:40
Medlem
thegymsharks avatar
Kanske fler som du? Jag menar kanske ett sätt att träffas för bögar?
Nej jag skulle inte vilja byta med tjejerna, shit vad jobbigt det måste vara med allt tuggande de har att lyssna på.
Citera
2022-10-09, 10:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Händer det ibland att du får bånge ?

Nej det har aldrig hänt. Känns nästan lite pinsamt om det skulle hända...
Citera
2022-10-09, 10:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Brukar ta med mig cyklop när jag badar så man kan spana under vattnet på tjejerna

Ett bra och diskret sätt att spana på det man tycker om.
Citera
2022-10-09, 10:45
Medlem
Citat:

Jag är bi/straight så lite kul ät det ja
Citera
2022-10-09, 10:46
Medlem
Badhuset är väldigt mysigt, tjejerna där brukar vara sötaste.
Citera
2022-10-09, 11:07
Medlem
mdlbs avatar
Tror det är lite som nudiststränder (vilket porträtterades väldigt väl i filmen Eurotrip) att de som man ser nakna där är inga man vill se över huvud taget.
Citera
2022-10-09, 11:10
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverFoox
Badhuset är väldigt mysigt, tjejerna där brukar vara sötaste.

Citat:

Jag är jävligt bi.
Men har faktiskt aldrig sett nåt sexuellt i att byta om vare sig med killar eller tjejer.
Jag har antagligen redan sett för många snoppar för att bry mig.
.
Vi bytte ju om tillsammans hela skoltiden, idrottsklubbar och allt
Citera
2022-10-09, 11:31
Medlem
Så, bastuklubbarna lever än? Blir det nån action då? Diskret utbyte av "duschtvål", eller samlar du bara runkmaterial till kvällen?
Citera
2022-10-09, 12:03
Medlem
Cancerogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger

Ljuva minnen. Simmade massor i min ungdom och använde därför simglasögon.
Var alltid någon tutte eller fittläpp som smet från baddräkten under vattnet och som trettonåring kunde man leva på det i flera dagar.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in