2006-07-10, 01:11
Medlem
softizs avatar
Hallå.
Har på senaste tid varit jävligt deppig, och det börjar gå över styr just nu.
Jag har svårt att sova, irriterad, sur, arg, självmordsbenägen, allt typ..
Känns som att något fattas i mitt liv, vet dock inte vad. Jag slog precis sönder mitt tangentbord, för ingen anledning. Känns mest att jag behöver prata med någon, som er på swebits..
Jag känner mig ensam, totalt borta från verkligheten, känns som ingen gillar mig och hatar mig.
Vet inte vad jag ska göra, jag är förbannad på mig själv, tycker jag är ful, totalt jävla meningslös, undrar ibland varför jag lever, är jag dum i huvudet? Vet att många älskar mig, men just nu känns det som att jag gör dom besviken, genom att leva.
Snälla bara säg något, känner mig så jävla ensam.
Citera
2006-07-10, 04:06
Medlem
tjaboooos avatar
låter som du skulle få bäst hjälp genom att söka hjälp, träffa en psykolog kanske också skulle kunna va bra.
Citera
2006-07-10, 12:32
Moderator
ofays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softiz
Hallå.
Har på senaste tid varit jävligt deppig, och det börjar gå över styr just nu.
Jag har svårt att sova, irriterad, sur, arg, självmordsbenägen, allt typ..
Känns som att något fattas i mitt liv, vet dock inte vad. Jag slog precis sönder mitt tangentbord, för ingen anledning. Känns mest att jag behöver prata med någon, som er på swebits..
Jag känner mig ensam, totalt borta från verkligheten, känns som ingen gillar mig och hatar mig.
Vet inte vad jag ska göra, jag är förbannad på mig själv, tycker jag är ful, totalt jävla meningslös, undrar ibland varför jag lever, är jag dum i huvudet? Vet att många älskar mig, men just nu känns det som att jag gör dom besviken, genom att leva.
Snälla bara säg något, känner mig så jävla ensam.

"...er på swebits"? Du kanske har laddat för länge... detta är ju flashback.
Om du slagit sönder tangentbordet, hur kan du skriva?
Ut i solen, sitt inte inne vid datan, motionera och låt hjärnan ta in omgivningen. Klart den blir deppad av allt dystert som dyker upp på en skärm här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in