2006-07-09, 13:48
Medlem
Hej, jag mår förjävligt rent ut sagt nu, spyr som en liten gris 3 gånger per kvart, kan inte stå upp för då spyr jag, kan inte ligga ner , för då spyr jag, kan bara sitta hukad för att täppa till vägen från magen till munnen,. Hur har jag hamnat i denna situationen då?, jo jag har tagit en amfetamin-överdos,., tog ungefär 0.7 gram, och hade aldrig tagit det innan, korkat ja visst,. Men nu är min fråga, finns det nått sätt att få ut amfetaminet ur kroppen eller är det bara att uthärda det hela? och i så fall hur länge kommer det hålla på, om jag bara ska behandla det som en vanligt magsjuka, ge mig några tips är ni snälla, nu måste jag gå och spy, /jonas
Citera
2006-07-09, 13:56
Medlem
Str8flushs avatar
Nån benzo av nått slag vore bra..
Citera
2006-07-09, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Str8flush
Nån benzo av nått slag vore bra..

Benzo? berätta mer.
Citera
2006-07-09, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jona..s.
Benzo? berätta mer.
jaha benzo,, men fan jag vill inte ta mer droger... men tack i alla fall
Citera
2006-07-09, 19:52
Medlem
Odessas avatar
Benzo hjälper bara mot panik om du nu har det. C vitamin ges vid amfetamin överdoser det gör urinen sur och tar ner ruset mycket effektivt. Benzo hjälper alltså inte om du vill få det ur kroppen fort utan ta en rejäl överdos C vitamin
Citera
2006-07-09, 21:55
Medlem
haha har hänt en polare exakt samma skit bjöd han som fan tänkte inte på att han inte hade testat förut och sen spyde han som fan å va heelt veck men skiten går över fan du kommer inte att dö mannen
Citera
2006-07-09, 22:37
Medlem
WeeMaans avatar
Och jag gissar att du har en sprängande huvudvärk också?
Det går över grabben, har varit med om samma sak ett flertal gånger..

Injicerade du det eller snorta/bomba/drack du det? Om du inte injicerade så är det inte lika plågsamt iallafall, men det går som sagt över.
Citera
2006-07-11, 20:49
Medlem
: D

snorta det., Nu är jag helt frisk, efter 2 dagars lidande,. Men ,men man lär sig alltid något,. Fick en riktig jävla överdos, tänk er, scenen i pulp ficition när bruden snortar kokain, så var det : D blödde ur näsan som bara den.
Citera
2006-07-11, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odessa
Benzo hjälper bara mot panik om du nu har det. C vitamin ges vid amfetamin överdoser det gör urinen sur och tar ner ruset mycket effektivt. Benzo hjälper alltså inte om du vill få det ur kroppen fort utan ta en rejäl överdos C vitamin

Kroppen tar bara emot en viss mängd c-vitamin, efter det så pissar du c-vitaminerna som "blev över"
Citera
2006-07-11, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oli
Kroppen tar bara emot en viss mängd c-vitamin, efter det så pissar du c-vitaminerna som "blev över"

OT:
Kanske är det som gör att vissa "klarar" pissprov när dom äter citron/askorbinsyra?
Citera
2006-07-12, 01:46
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
snorta det., Nu är jag helt frisk, efter 2 dagars lidande,. Men ,men man lär sig alltid något,. Fick en riktig jävla överdos, tänk er, scenen i pulp ficition när bruden snortar kokain, så var det : D blödde ur näsan som bara den.

Men i helgen blir det en näsa igen, right
Citera
2006-07-12, 07:41
Medlem
Cmans avatar
Citat:

Jag får illamående och huvudvärk ibland när jag delat upp 2g på fyra ggr så får jag för mig att bänkpressa "NU JÄVLAR SKA JAG MAXA!". Efteålrsomkroppen vant sig mer med amfetaminet så stänger receptorerna för dopamin ner medans du får en sjuhelvetes nor-adrenalin-kick och säkert adrenalin också.

Fast jag tycker ändå om känslan av kroppstemperaturen 3-dubblas!

Men om du inte vill skjuta med nål eller utan nål analt är det nog en bra idé att blanda upp dosen i vatten och sen suga upp det igen i pumpen genom en liten, men inte för litet. Då slipper du en massa skräp som de inte har fått bort i reningsprocessen eller så sitter din kran hemma med 5000 effedrin och blandar 25%-igt.
Jo, som nån annan sa. Benzo kan definitivt ta bort illamående, gärna kombinerat med nån opiat.

"Just my 2 cents"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in