2014-02-01, 09:34
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinoza91
Tips på hur man kan hitta kunder i Örnsköldsvik/Västernorrland?

Man annonserar på tex "rosa sidorna".
Citera
2014-02-26, 00:58
Medlem
Har försökt annonsera på ex. adoos. Men verkar inte fungera :/ Är Norrköping för liten stad kanske? Jag är ändå vältränad och ser bra ut. Ung dessutom, och med tanke på utbudet jag sett kan det väl inte bero på ointresse?
Citera
2014-02-26, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av socasva
Har försökt annonsera på ex. adoos. Men verkar inte fungera :/ Är Norrköping för liten stad kanske? Jag är ändå vältränad och ser bra ut. Ung dessutom, och med tanke på utbudet jag sett kan det väl inte bero på ointresse?

Testa Rosa rosasidan.starsation.com/ istället. Jag satte in en annons där igår, och trodde att jag kanske skulle få något enstaka svar och att det skulle dröja några dagar, men bara sedan i går kväll har det trillat in flera stycken som känns seriösa.
Citera
2014-02-26, 11:08
Medlem
Trodde detta skulle bli asjobbigt men det går ju hur lätt som helst!

Behöver bara tips nu snabbt (min första kund kommer i morgon) på vad för kondomer jag bör skaffa hem. Någon särskild sorts glidmedel? Annat att tänka på?
Citera
2014-02-26, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theunicorn
Trodde detta skulle bli asjobbigt men det går ju hur lätt som helst!

Behöver bara tips nu snabbt (min första kund kommer i morgon) på vad för kondomer jag bör skaffa hem. Någon särskild sorts glidmedel? Annat att tänka på?

Profil är väl standard, försök åtminstone 3-4 olika sorters storlekar.
Citera
2014-03-03, 22:02
Medlem
SkinnyBitchs avatar
Har jobbat några månader med detta nu och tycker att det går rätt bra faktiskt. Det finns en hel sjuka jävlar, men de är rätt enkla att upptäcka tidigt. Jag är rätt säker på vad jag vill och inte vill, så de gånger jag väl träffat någon som bara vill utnyttja mig så har jag bara sagt fuck off och dragit. Annars gillar jag verkligen detta, hur man kan få någon att njuta och slappna av så otroligt :-)

Vad tycker ni andra? Hur var det för er i början? Vilka priser tar ni? (Får man diskutera sådant här?) jag tar rätt höga priser..
Citera
2014-03-11, 00:08
Medlem
Educated-Fools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08.anna
Man annonserar på tex "rosa sidorna".
Anna! Du har varit en bra guide i mitt,kanske,framtidaliv som eskort på sidan av.
Min snubbe loosade jobbet,men chef gav mig inga pengar,så jag stack. Träffade män i bostaden på mitt jobb,som kk som jag hittade via bc/kik,och då slog tanken mig att jag kan fan tjäna pengar på detta.
Född tidigt 90,blond,snygg,sambo sedan läänge. Vågar dock inte säga ngt till min sambo,utan tänkte dra med ngn ursäkt att jag är borta en timme eller fyra.
Vad tycker du? Erbjuder i bil,men tänker be dem att lägga nyckeln i handskfacket och göra "min grej" i baksätet. Har även CS Nato gas i fickan om det är en riktig dåra. Ngt mer att tänka på?

Kram lady!
Citera
2014-03-11, 09:50
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Educated-Fool
Anna! Du har varit en bra guide i mitt,kanske,framtidaliv som eskort på sidan av.
Min snubbe loosade jobbet,men chef gav mig inga pengar,så jag stack. Träffade män i bostaden på mitt jobb,som kk som jag hittade via bc/kik,och då slog tanken mig att jag kan fan tjäna pengar på detta.
Född tidigt 90,blond,snygg,sambo sedan läänge. Vågar dock inte säga ngt till min sambo,utan tänkte dra med ngn ursäkt att jag är borta en timme eller fyra.
Vad tycker du? Erbjuder i bil,men tänker be dem att lägga nyckeln i handskfacket och göra "min grej" i baksätet. Har även CS Nato gas i fickan om det är en riktig dåra. Ngt mer att tänka på?

Kram lady!

Du tänker leva ett farligt liv ser jag. Med det menar jag att du kommer att gå bakom ryggen på din sambo. Sådant slutar aldrig bra och det är inget jag rekomenderar. Bilträffar har jag ingen erfarenhet av alls. Det är inte min grej.

Valet av kunder är väl detsamma som om du skulle åka hem till dem. Via telefonkontakt och noga urskiljning. Risken att råka ut för skumma typer är nog högre i bilträffar (än hem- eller hotellbesök) om du inte är försiktig.
Citera
2014-03-11, 12:36
Medlem
Educated-Fools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08.anna
Du tänker leva ett farligt liv ser jag. Med det menar jag att du kommer att gå bakom ryggen på din sambo. Sådant slutar aldrig bra och det är inget jag rekomenderar. Bilträffar har jag ingen erfarenhet av alls. Det är inte min grej.

Valet av kunder är väl detsamma som om du skulle åka hem till dem. Via telefonkontakt och noga urskiljning. Risken att råka ut för skumma typer är nog högre i bilträffar (än hem- eller hotellbesök) om du inte är försiktig.

Det stämmer såklart. Ska träffa första mannen i sitt hem på fredag. Ska berätta för en vän vart jag befinner mig,så hon kan "hjälpa" om jag inte hör av mig på ett tag.
Har tagit mig en funderare om det där med bilar och kommit fram till att du har rätt,08.anna.
Får hoppas att det går bra på fredag,ska träffa honom 13 i en storstad,så antar att det är en affärsman.
Wish me luck
Citera
2014-04-22, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Educated-Fool
Det stämmer såklart. Ska träffa första mannen i sitt hem på fredag. Ska berätta för en vän vart jag befinner mig,så hon kan "hjälpa" om jag inte hör av mig på ett tag.
Har tagit mig en funderare om det där med bilar och kommit fram till att du har rätt,08.anna.
Får hoppas att det går bra på fredag,ska träffa honom 13 i en storstad,så antar att det är en affärsman.
Wish me luck
Snälla säg iallafall till kunden innan ni träffas att du har partner.
Låg med en prostituerad som inte nämnde detta för mig fören efteråt då hon visade bilder på sin pojkvän. Inte för att jag är världens blödigaste människa, fast kände ändå av att det var fel. Då hon hade bilder på dem tillsammans, killen såg så lycklig ut och hon med. Kändes ruttet.
Citera
2014-05-04, 13:34
Medlem
Tips på hur man säljer ex över internet?

Tjo!
Är en ung, men laglig tjej som försöker att sälja sex i Kalmar området men det går trögt!
Har gått med i diverse kontakt sidor men önskar att det fanns ett sätt att
vara tydligare med vad man vill. Vill gärna ha tips på hur man kan göra.
Om jag kunde hade jag lagt ut en annons här:/

Skulle verkligen uppskatta de svar jag får!
Citera
2014-05-10, 18:59
Medlem
Educated-Fools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekorrehjulet
Snälla säg iallafall till kunden innan ni träffas att du har partner.
Låg med en prostituerad som inte nämnde detta för mig fören efteråt då hon visade bilder på sin pojkvän. Inte för att jag är världens blödigaste människa, fast kände ändå av att det var fel. Då hon hade bilder på dem tillsammans, killen såg så lycklig ut och hon med. Kändes ruttet.

Hey! Jodå det gjorde jag. Och allt gick okej. Mannen i fråga har velat träffas fler gånger,men jag har avböjt. Känns som att dom där pengarna går att ordna på något annat sätt.
Svårt att vara "hobby-eskort" om man har förhållande. Med lögner osv...

Konstigt att hon visade dig det,btw. Skulle aldrig själv göra det,känns för privat faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in