2012-11-26, 08:08
Medlem
Riskabelt arbete...Men har även haft tankarna kring det...
Citera
2012-12-03, 01:59
Medlem
kongo112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfnasket
Vad handlar hela "inga kyssar" grejen om ?

"Pretty woman"
Citera
2012-12-29, 00:33
Medlem
Ny inom eskortbranschen

Jag är lite nyfiken på det här med eskortservice.
Jag är en tjej på 20 år och ser rätt bra ut enligt de flesta. Har inga problem med att träffa killar, gillar även tjejer men har aldrig vågat prova på det, men jag känner att jag vill ha någonting nytt.
Jag har själv en stor sexlust och vill även prova på en ny bransch. Jag vill veta: Hur mkt kan jag ta betalt? Var kan jag möta kunder? Och hur ska man även kunna lita på kunderna man möter?
/Jessie
Citera
2012-12-29, 00:39
Medlem
EvilGuys avatar
Är du riktigt fräsch hade jag nog lagt mig på runt 3.000:- för en timme (och skulle det sen bli 75-80 minuter och kunden är vänlig mot dig hade jag inte sagt någonting).

Internet är ett ganska självklart val av "arbetsplats" men mer specifikt var finns det andra som är mer kvalificerade att svara på.

Risker finns det alltid..
Citera
2012-12-29, 00:41
Medlem
Vet såklart att det är olagligt, men det behöver inte bli mer smutsigt än vad man gör det till. Om båda parterna är med på allt så behöver det inte klassas som olagligt enligt mig. Det är liksom en winwin situation (:
Citera
2012-12-29, 00:48
Medlem
Är du en riktigt fin tjugoåring känns ju en 3a ok för en timme. Är det ok komma i fejs? Suga utan gummi? Rimjob?
Citera
2012-12-29, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jessietwin
Vet såklart att det är olagligt, men det behöver inte bli mer smutsigt än vad man gör det till. Om båda parterna är med på allt så behöver det inte klassas som olagligt enligt mig. Det är liksom en winwin situation (:

Du vet uppenbarligen ingenting, det är lagligt att prostituera sig. Det är olagligt att köpa sex.
Citera
2012-12-29, 00:54
Medlem
Nej kanske inte då, vet inte så mycket så det är ju därför som jag skriver här. Okej så det är alltså olagligt, men om man väljer att göra det ändå då? Risken är väl inte hur stor som helst att man åker fast? Jag vet att många dömmer och så, har gjort det själv hela mitt liv, men det verkar lockande med pengarna iallafall,
& ja jag skulle skydda mig till 100 % och gå med på det mesta, förutom typ knäppa idéer som en del människor verkar tända på.
Citera
2012-12-29, 00:59
Medlem
Citat:
Nej kanske inte då, vet inte så mycket så det är ju därför som jag skriver här. Okej så det är alltså olagligt, men om man väljer att göra det ändå då? Risken är väl inte hur stor som helst att man åker fast? Jag vet att många dömmer och så, har gjort det själv hela mitt liv, men det verkar lockande med pengarna iallafall,
& ja jag skulle skydda mig till 100 % och gå med på det mesta, förutom typ knäppa idéer som en del människor verkar tända på.

Kan du tänka dig att bli riktigt påsmiskad för rätt penning?
Citera
2012-12-29, 01:02
Medlem
Citat:

Men herregud, du får hora dig hur mycket du vill du kan inte åka dit!

Torsken/kunden/kåte Gunnar ja det är han som åker dit om farbror polisen kommer med batongen.

Skulle gissa att risken är liten att åka dit för kåte gunnar, när det rör sig om frivillig prostitution. Tror mer farbror polisen håller koll på trafficking.
Citera
2012-12-29, 01:06
Medlem
Haha beror helt på vem och så, men det är just det som jag undrar också, hur kräsen kan man egentligen vara? Då det egentligen är kunden som borde ställa krav. Men jag tänkte mig iallafall en gräns på upp till ca 37 år iallafall.
Citera
2012-12-29, 01:08
Medlem
tlttt: tack för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här