2006-07-09, 21:49
Medlem
F-T-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare

Många anledningar. För att provocera, skapa debatt, propagera mot droger osv.

...och för att du är en idiot....varför gör du det? tycker du det är kul, är du polis, är du tullare? eller är det för att testa våra argument. det ända du gör på detta forum är förpestar. du fyller absolut ingen funktion i detta forum. att du bara står ut? gå o lägg dej, det är söndag kväll o en sån "hederlig" jävel som du ska väl upp o jobba imorn..? eller du kanske är nån sån där propp i samhället som kostar OSS en massa pengar, för även om vi röker, så har vi jobb o vi tjänar dom som inte låter oss vara ifred. fattar du inte att man bara lever livet EN gång?? ska man ofra allt roligt o äta nyttig osv tills man blir 100 år? det är fan bättre o leva kanske 20 år mindre o har 80 ggr roligare under sin livstid. lev du ditt felfria o prefekta liv tills du ruttnar sönder, medans vi stoners sitter uppe i himmlen med gud o röker spliff, för gud skapade ju majjan, så då tror fan att han är en stoner med! PUNKT!
Citera
2006-07-09, 22:00
Medlem
Nox_Swordmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F-T-P
...och för att du är en idiot....varför gör du det? tycker du det är kul, är du polis, är du tullare? eller är det för att testa våra argument. det ända du gör på detta forum är förpestar. du fyller absolut ingen funktion i detta forum. att du bara står ut? gå o lägg dej, det är söndag kväll o en sån "hederlig" jävel som du ska väl upp o jobba imorn..? eller du kanske är nån sån där propp i samhället som kostar OSS en massa pengar, för även om vi röker, så har vi jobb o vi tjänar dom som inte låter oss vara ifred. fattar du inte att man bara lever livet EN gång?? ska man ofra allt roligt o äta nyttig osv tills man blir 100 år? det är fan bättre o leva kanske 20 år mindre o har 80 ggr roligare under sin livstid. lev du ditt felfria o prefekta liv tills du ruttnar sönder, medans vi stoners sitter uppe i himmlen med gud o röker spliff, för gud skapade ju majjan, så då tror fan att han är en stoner med! PUNKT!

instämmer med föregående talare!
Citera
2006-07-10, 01:38
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Du är inget ljushuvud. Du är inte smartare än oss

Citat:
Det stämmer säkert. Jag tillhör inte den delen av Flashbackarna som påstår sig vara välavlönade och storkukade mensamedlemmar.

... och jag trodde jag hade sett sämre argument och mera irrelevanta svar. Snacka om att välja sina citat med omsorg och inte äns skriva ut hela meningen.
Låt mig avsluta meningen åt dig så som den ska vara:
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Du är inte smartare än oss och du kan inte mer om cannabis än vi.

Din syn på alla cannibisbrukare är så utstuderat trångsynt och fyllt av förrakt. Ditt patetiska försök till att "rädda" nyfikna människor som läser flashbacks forum från att prova cannabis är bara ditt lilla ego du försöker utföra en penisförstoring på.

Jag säger inte att du ska sluta hänga på cannabis-delen av forumet eller att du ska begå självmord m.m, men din propaganda kommer aldrig slå igenom, hur gärna du än vill hjälpa världen bli ett bättre ställe(i din mening bättre). Det känns som dina argument ligger på Apelsinmannen-nivån fortfarande.
Citera
2006-07-10, 03:51
Medlem
orkavaraserioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F-T-P

Extremt bra sagt!
Citera
2006-07-10, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Nu är det ungefär 8 månader sen jag rökte, och det har varit helt problemfritt.
Men nu, när hösten snart kommer börjar jag tänka mer och mer på hur härligt det är att röka. På sommaren är det lätt att glida iväg i alla möjliga nöjen. Men eftersom jag vet att hösten faktiskt kommer, känner jag ett starkt intresse för cannabis, som jag inte kände under januari-juni.

Det är inte ett ämne för drogakuten, jag vill mest se om fler än jag har säsongsbetingade begär.

Kompis.. glöm inte att du slutade av en anledning. jag har själv slutat flera gånger.. jag menar 9 månader ren men sen dragits tillbaks o de har blivit samma jävla gröt igen om och om igen.. helt ärligt cannabis passar fan inte alla!!
dom som pallar med när chillandet går över till ett missbruk ahh kul för dom men jag pallar fan inte det så FUCK DET MAYN tänk på något annat vafan gå o bli kär i någon vacker tjej istället

alla flummare är inte fuckups men flummet gör mej till ett!!!
Citera
2006-07-10, 10:49
Medlem
Phaz3ds avatar
Citat:
Detfårinteplats:

Nu ska vi se, du känner alltså ett starkt sug över att få förvandlas till en seg och fånflinande idiot och förlora dig själv i en massa konstiga och flummiga tankar utan verklighetsförankring?
Du känner alltså för att ta en antisocial drog för att sedan försöka dölja att du är stenad inför omgivningen och har tagit nämnda drog, rätt?
-"Fan, är det någon som märker att jag är stenad? De tittar konstigt på mig! Vet de? Fan, de vet!"

Och så hävdar vissa att cannabis inte skulle ge hjärnskador!
De flesta drömmer inte om att frivilligt förvandlas till idioter och zombies.
Få se du känner alltså ett starkt sug över att få förvandlas till en seg och fånflinande gammal hårdrockare och förlora dig i en massa konstiga och flummiga argument utan verklighetsförankring?
Du känner alltså för att hänga på en antisocialt drogforum för att sedan försöka dölja att du faktiskt är en idiot, rätt?
- "Fan, är det någon som märker att jag har Den stora boken om Hasch uppkörd i arslet?" Vet de? Fan, de vet!"

Peace
Ps. Jag har efter att ha läst dina inlägg bestämt mig för att karriär som idiot inte är något för mig det lämnar jag åt proffsen. Ta en holk bli som folk.
Citera
2006-07-10, 13:05
Medlem
Som bekant så kan man råka ut för hjärnskador och åldras i förtid om man dricker för mycket alkohol, något som Gammal Hårdrockare har gjort mycket och länge.
Gammlingar blir ofta gaggiga och griniga, vilket är precis vad GH har råkat ut för, han har åldrats i förtid och blivit gammal och gaggig, en grinig surgubbe.

Synd att han försöker släppa ut sin ångest för sitt tidigare leverne över massa andra människor bara, den stackars sorgliga individen
Citera
2006-07-10, 15:02
Medlem
WaRs avatar
Don't feed the troll...
Citera
2006-07-10, 15:55
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Äppeljuice:

Citat:
men din propaganda kommer aldrig slå igenom, hur gärna du än vill hjälpa världen bli ett bättre ställe(i din mening bättre). Det känns som dina argument ligger på Apelsinmannen-nivån fortfarande.

Det tror jag inte heller, inte här där nästan alla har kommit alldeles för långt i sitt brassrökande.
Vadå "apelsinmannen-nivå" förresten? Nu hänger jag inte med alls? Apelsinman?

MammaMonster:

Citat:
Som bekant så kan man råka ut för hjärnskador och åldras i förtid om man dricker för mycket alkohol, något som Gammal Hårdrockare har gjort mycket och länge.

Det stämmer. Jag bar mig åt som en idiot i tio år, något som jag varken döljer eller försöker att försvara eller rättfärdiga. Naturligtvis har jag fått hjärnskador liksom ni håller på att skaffa er hjärnskador, konstigt vore det annars.
Citera
2006-07-10, 18:13
Medlem
Nooses avatar
Citat:

Det stämmer. Jag bar mig åt som en idiot i tio år, något som jag varken döljer eller försöker att försvara eller rättfärdiga. Naturligtvis har jag fått hjärnskador liksom ni håller på att skaffa er hjärnskador, konstigt vore det annars.

Att man får hjärnskador av Cannabis stämmer inte. Läs och lär.

"We were somewhat surprised by our finding, especially since there's been a controversy for some years on whether long-term cannabis use causes brain damage," says lead researcher and psychiatrist Igor Grant, MD.

http://www.webmd.com/content/article/70/80972.htm
Citera
2006-07-10, 23:25
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaR
Don't feed the troll...

HAHAHAhaha HAH

eller hur sluta skriv till tattaren!!
Citera
2006-07-10, 23:33
Bannlyst
Citat:
Detfårinteplats:

Nu ska vi se, du känner alltså ett starkt sug över att få förvandlas till en seg och fånflinande idiot och förlora dig själv i en massa konstiga och flummiga tankar utan verklighetsförankring?
Du känner alltså för att ta en antisocial drog för att sedan försöka dölja att du är stenad inför omgivningen och har tagit nämnda drog, rätt?
-"Fan, är det någon som märker att jag är stenad? De tittar konstigt på mig! Vet de? Fan, de vet!"

Och så hävdar vissa att cannabis inte skulle ge hjärnskador!
De flesta drömmer inte om att frivilligt förvandlas till idioter och zombies.
Du hatar verkligen Cannabis rökare va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in