2006-07-08, 19:49
Bannlyst
Jag har en skum fråga kanske..men kan cb växa i vatten..där det är långgrunt? Eller i vasskanter..fortfarande med rotsystemet under vatten?
Jag har nämligen hittat några plantor som påminner VÄLDIGT mycket om cb.
Bladen är ett typexempel på hur "haschlöv" brukar avbildas...

Det ser verkligen inte ut som att någon har planterat dom där..så jag antar att det bara är att rycka upp dom, torka och testa?

Nåt speciellt man ska tänka på när man torkar dom?
Finns det nåt sätt som är bättre än att bara hänga dom på tork?
Citera
2006-07-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jawestyle
Se klistratet.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=311263
Citera
2006-07-08, 19:54
Medlem
Franchi_414s avatar
Citat:
Jag har en skum fråga kanske..men kan cb växa i vatten

nej verkligen inte
Citera
2006-07-08, 20:41
Medlem
orkavaraserioss avatar
Citat:
Jag har en skum fråga kanske..men kan cb växa i vatten..där det är långgrunt? Eller i vasskanter..fortfarande med rotsystemet under vatten?
Jag har nämligen hittat några plantor som påminner VÄLDIGT mycket om cb.
Bladen är ett typexempel på hur "haschlöv" brukar avbildas...

Det ser verkligen inte ut som att någon har planterat dom där..så jag antar att det bara är att rycka upp dom, torka och testa?

"haschlöv"?
Har för mig att cannabis inte växer på för blöta ställen, men jag är inte heller någon trädgårdsnisse så jag är inte säker.
Citera
2006-07-08, 21:19
Bannlyst
Jag har ingen som helst erfarenhet av att odla själv..därför ställde jag den frågan..som kanske låter dum..

Tyckte själv att det såg väldigt konstigt ut..men jag ska ta med mig ett par växter hem nästa gång jag är där och utforska dom vidare!

Kanske va fulhasch ja hittade!
Citera
2006-07-08, 22:14
Medlem
varför sno nån annans gräs! Skärpning! >=( dessutom verkar du inte veta mycket om cb eftersom du pratar om att bara "rycka upp" dom. Har dom blommat färdigt ens? Jävligt dålig stil på dig där.
Citera
2006-07-09, 00:16
Medlem
Ajss avatar
hmm hydro är väll samma grejj? :P
Citera
2006-07-09, 00:30
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Jag antar att du skulle slänga ut ett par frön i sjön... Det kommer inte att funka, eftersom det skulle dränka rötterna, och plantan skulle aldrig bli till.
Och nej, det är inte som hydro. Använder man ett hydro system låter man rötterna bli spolade eller sprayade av vatten, en kort tid, och ett par gånger per dygn. Det är absolut inte samma sak som att dränka dom.
Citera
2006-07-09, 01:00
Medlem
Bourlogs avatar
Men fan va tufft om det kunde växa under vattnet! Jävlar alltså, vem kommer hitta det där under ytan?

Man köper dykar utrustning och skaffar sig en båt, och en jävla massa frön!
Sen dyker man ner och planterar! Flera hundra frön! Nej, tusen! Flera hundra tusen plantor på havets botten!
Kanske nått galler också så inte fiskjävlarna äter upp det. Kanske skulle kunna bo där nere också, bygga ett hus av cannabis under vattnet. Måste ju gå, på nått sätt.
Citera
2006-07-09, 01:08
Medlem
F-T-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bourlog
Men fan va tufft om det kunde växa under vattnet! Jävlar alltså, vem kommer hitta det där under ytan?

Man köper dykar utrustning och skaffar sig en båt, och en jävla massa frön!
Sen dyker man ner och planterar! Flera hundra frön! Nej, tusen! Flera hundra tusen plantor på havets botten!
Kanske nått galler också så inte fiskjävlarna äter upp det. Kanske skulle kunna bo där nere också, bygga ett hus av cannabis under vattnet. Måste ju gå, på nått sätt.

hahahaha, fan va flummig tanke! det låter iaf jävligt flummigt när man är bränd som jag är nu. var du bränd när du kom på det?
Citera
2006-07-09, 01:12
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Driv inte med honom, han visste inte. Men det var lite roligt...

Men jag var tvungrn att lägga till "haschlöv" Alla vet ju att haschlövsliknande plantor trivs utan luftburet syre... Förlåt, du visste inte.
Citera
2006-07-09, 01:14
Medlem
Bourlogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F-T-P
hahahaha, fan va flummig tanke! det låter iaf jävligt flummigt när man är bränd som jag är nu. var du bränd när du kom på det?

Lite ot, men men detta är roligt. För kanske.. eh jag har ingen aning hur länge sedan men det var några månader så tappade jag bort min twister-pipa, jag blev skitsur för jag visste att jag hadde precis stoppat ner massa rent hasch och stängt locket. Idag när jag skulle flytta på min hylla till ett annat rum så hittade jag den, jag blev helt överlycklig och skrek av glädje... Och när jag öppnade pipan blev jag ännu gladare, men herregud när jag rökte det.. Något av det bästa jag någonsin rökt i hela mitt liv! Det var inte mycket, och jag kommer ihåg att när jag rökte hasch från samma 5a för några månader sen så var det skit... Mirakel?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in