2006-07-08, 19:47
Bannlyst
Jag mår jättekonstigt!

Har precis bränt i mig 7 st rediga korvar med bröd, 1½ liter cola, ½vattenmelon och en jädrans massa godis och nu känns det som att jag håller på att spricka...

På allvar, va fan ska jag göra, jag brukar aldrig äta så här mycke å nu känner jag mig helskum!

Ska jag spy?

/rädd
Citera
2006-07-08, 19:51
Medlem
Stoppa fingrarna i halsen och spy eller lugna ner dig och vänta tills det har lugnat ner sig så du kan avrunda kvällen med en kall öl och lite jordnötter.
Du lär inte dö.
Citera
2006-07-08, 19:52
Medlem
blaus avatar
Ät mer och filma när du spricker!
Citera
2006-07-08, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jefvul
Stoppa fingrarna i halsen och spy eller lugna ner dig och vänta tills det har lugnat ner sig så du kan avrunda kvällen med en kall öl och lite jordnötter.
Du lär inte dö.

jag vill helst inte spy, hatar att spy nämligen.

Det känns nästan som att magen håller på att spricka och så är huvudet lätt typ, förstår du? känns lätthuvad s.a.s...lite yrselliknande och svag i hela kroppen.

Är du säker på att det inte är farligt?
Citera
2006-07-08, 19:55
Medlem
Varenda jävla människa har väl förätit sig nån gång. Herregud. Lägg dig på sängen och chilla lite. Är det alldeles överjävligt så lär du nog spy vare sig du vill eller inte snart.
Citera
2006-07-08, 20:15
Medlem
Brillans avatar
Sov. När du vaknar mår du bättre. Har vart med om samma sak när jag va på all-you-can-eat i usa där dom fläskade upp alla maträtter man kan tänka sig. Ni som vart på the golden corall vet vad jag snackar om... De e bara lägga sig (på vänster sida har jag hört är bäst) och ägna sig åt lite självförnekelse och försöka sova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in