• 8
  • 9
2007-02-16, 18:49
Medlem
Roygbivs avatar
Ett scenario som jag tycker låter ganska roligt är att lura i en kompis någonting (en kompis som tagit det mesta förut), och när han fått i sig det så berättar man att man gett honom något, men att det är upp till honom att komma fram till vad det är för någonting. Sen resten av kvällen kommer han gå omkring heltwisted, han snear nog inte ur, men han blir nog väldigt förvirrad
Citera
2007-02-16, 20:28
Bannlyst
Ser att han som startade tråden är Bannad men.

Skulle väl inte vara helt fel och hälla i lite 2CB eller nåt i drinken?
Citera
2007-02-16, 22:51
Medlem
Taskigt gjort utav dig ifall du planerar på att göra det.
Hoppas att du bara ser det som en rolig tanke.
Citera
2007-02-17, 00:08
Bannlyst
svineri

Citat:
Ursprungligen postat av Mertzi
Bara en intressant teori. Snälla, moralisera inte över mig nu. Men jag har några funderingar.

1. Om man ska förgifta någon så att han försätts i koma eller liknande, vad är det absolut bästa giftet då?

2. Jag och en kompis funderar på att skoja lite med en annan kompis.....han är lite speciell sådär, hehe. Vi satt och garvade och funderade...ska man bjuda honom på sallad och lägga i lite Datura i salladen. Eller GHB i ölen? Eller kanske få i honom lite rohypnol. Eller lite stilnoct i ölen, en karta eller nåt? Tips?

3. OBSERVERA att detta bara är teorier och ingenting som praktiseras.
VILKET svineri....ni vet fan inte vad ni gör...jag var ute för detta på 70 talet...drack EN öl och vet ingenting efter det,,,Centralens Pub hette det så....vet inte o det finns kvar i SthlmJag vaknae upp med massa vakter runt om mej och frågade vart jag sklle..jag sa min adr., en det ville dom ine p.g.a mina föräldrar, så dom körde mej runt, runt i Sthlm i ca 2 tim inna dom tyckte jag kunde komma hem! VIDRIGT!! GÖR INTE SÅÅÅÅÅ!!!
Citera
2007-02-17, 12:54
Medlem
Roygbivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrenil
VILKET svineri....ni vet fan inte vad ni gör...jag var ute för detta på 70 talet...drack EN öl och vet ingenting efter det,,,Centralens Pub hette det så....vet inte o det finns kvar i SthlmJag vaknae upp med massa vakter runt om mej och frågade vart jag sklle..jag sa min adr., en det ville dom ine p.g.a mina föräldrar, så dom körde mej runt, runt i Sthlm i ca 2 tim inna dom tyckte jag kunde komma hem! VIDRIGT!! GÖR INTE SÅÅÅÅÅ!!!

Ifall din smått slappa grammatik beror på den incidenten så håller jag med, att droga någon ovetandes är omoget och sadistiskt.
Citera
2007-02-17, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roygbiv
Ett scenario som jag tycker låter ganska roligt är att lura i en kompis någonting (en kompis som tagit det mesta förut), och när han fått i sig det så berättar man att man gett honom något, men att det är upp till honom att komma fram till vad det är för någonting. Sen resten av kvällen kommer han gå omkring heltwisted, han snear nog inte ur, men han blir nog väldigt förvirrad

Haha. Fy fan va underbart roligt de skulle vara
Citera
2007-02-17, 16:04
Medlem
Jag vill bara varna alla kids som tycker det vore kul att lura i någon droger. Knarkarnas egen domstol tycker inte det är det minsta roligt,och dömer därefter.

Det jag däremot har gjort som är jävligt kul är att rada upp ett gäng olika substanser och be en polare som man litar på att välja nåt åt mig. Sen drar man i sig och ser vad som sker. Ungefär som att blunda och bli matad.
Citera
2007-02-17, 18:54
Medlem
En gång för alla: om man lurar i någon droger förtjänar man att dö. Särskilt delirianter som datura. Om man lurar i en psykiskt handikappad person datura förtjänar man typ 10 års tortyr och sedan dödsstaff.
Citera
2007-02-17, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glorp
En gång för alla: om man lurar i någon droger förtjänar man att dö. Särskilt delirianter som datura. Om man lurar i en psykiskt handikappad person datura förtjänar man typ 10 års tortyr och sedan dödsstaff.

Men om personen inte är psykiskt handikappad? Varför utgå från det värsta möjliga scenariot. Många har ju knarkat så länge att man fan blir glad när något funkar som det ska.
Citera
2007-02-17, 23:02
Medlem
Mourns avatar
Man blir inte glad om Dartura funnkar som det ska...
Citera
2007-02-18, 03:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Man blir inte glad om Dartura funnkar som det ska...

det lär va tråkigt ja...
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in