2022-10-08, 20:42
Avslutad
Jag är en man runt 35 som inte alls attraheras av kvinnor runt min egen ålder. Jag tycker dom är tantiga och känner ingen attraktion alls. Jag attraheras av ungdomlighet och då tjejer i tonåren.

Detta har ju gjort att jag aldrig haft en flickvän och nu när man uppnåt min ålder så har jag insett att det kommer jag inte kunna få heller eftersom dom jag är ute efter förmodligen tycker jag är gammal, även fast jag förvisso ser väldigt mycket yngre ut.

Föräldrar och kompisar frågar "När ska du träffa någon?" och jag kan ju inte säga att det beror på att jag bara attraheras av tonårstjejer, med några få undantag då som jag kan attraheras av tjejer mellan 20-25 men det är extremt ovanligt.

Hur ska jag förlika mig med att min läggning innebär evig ensamhet och att aldrig få känna fysisk närhet med någon annan? Detta förstör mitt liv.
Citera
2022-10-08, 22:56
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
Jag är en man runt 35 som inte alls attraheras av kvinnor runt min egen ålder. Jag tycker dom är tantiga och känner ingen attraktion alls. Jag attraheras av ungdomlighet och då tjejer i tonåren.

Detta har ju gjort att jag aldrig haft en flickvän och nu när man uppnåt min ålder så har jag insett att det kommer jag inte kunna få heller eftersom dom jag är ute efter förmodligen tycker jag är gammal, även fast jag förvisso ser väldigt mycket yngre ut.

Föräldrar och kompisar frågar "När ska du träffa någon?" och jag kan ju inte säga att det beror på att jag bara attraheras av tonårstjejer, med några få undantag då som jag kan attraheras av tjejer mellan 20-25 men det är extremt ovanligt.

Hur ska jag förlika mig med att min läggning innebär evig ensamhet och att aldrig få känna fysisk närhet med någon annan? Detta förstör mitt liv.

Pedofiler brukar inte lyckas med förhållande, de våldtar mestadels.
Du har nog bara inte insett att du är peddo
Citera
2022-10-08, 23:05
Medlem
neuron-drones avatar
Du får vänja dig att vara ensam. Jag menar, även om du hittar en 18-åring som gillar dig så kommer du avsluta förhållandet efter fem år när du anser henne gammal. Du kan ju inte hålla på och ragga nya tonåringar hela tiden, tror du fattar det med. Kan du inte acceptera att folk åldras får du klara dig som du är.
Citera
2022-10-09, 00:55
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Du får vänja dig att vara ensam. Jag menar, även om du hittar en 18-åring som gillar dig så kommer du avsluta förhållandet efter fem år när du anser henne gammal. Du kan ju inte hålla på och ragga nya tonåringar hela tiden, tror du fattar det med. Kan du inte acceptera att folk åldras får du klara dig som du är.

Fungerar tydligen för Leonardo DiCaprio att byta till en yngre modell när de blir för gamla. Så lösningen på TS problem är att att bli framgångsrik. Sen är det bara att vraka bland alla unga gold diggers.
Citera
2022-10-09, 00:59
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Fungerar tydligen för Leonardo DiCaprio att byta till en yngre modell när de blir för gamla. Så lösningen på TS problem är att att bli framgångsrik. Sen är det bara att vraka bland alla unga gold diggers.

Haha. Jo, om man är så effektiv. Sedan säger inte TS vilken ålder han helst vill ha. Är det 18 så visst. Men mer problematiskt om det är 13.
Citera
2022-10-09, 01:06
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Detta har ju gjort att jag aldrig haft en flickvän

För du hade ju aldrig kunnat få en flickvän när du var i den åldern själv? Vad höll du på med på den tiden?
Citera
2022-10-09, 07:29
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2022-10-09, 07:33
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:

Du kan ha sex med en tjej 15+ enligt lagen i Sverige så länge det är frivilligt. Ganska socialt accepterat här också om du jämför med andra länder.
Citera
2022-10-09, 09:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Ja jag vet att det är problematiskt, men jag vill ju inte vara ensam hela livet. Jag mår dåligt av det. En förhoppning är ju att jag kan acceptera att dom blir lite äldre eftersom dom fortfarande kommer vara mycket yngre än mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
För du hade ju aldrig kunnat få en flickvän när du var i den åldern själv? Vad höll du på med på den tiden?
Jag var blyg och ganska ful i den åldern.

Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Du kan ha sex med en tjej 15+ enligt lagen i Sverige så länge det är frivilligt. Ganska socialt accepterat här också om du jämför med andra länder.
Men hur vanligt är det att en tjej som är 15 vill ha en 20 år äldre kille? Det finns nog knappt.
Citera
2022-10-10, 15:11
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:

Men hur vanligt är det att en tjej som är 15 vill ha en 20 år äldre kille? Det finns nog knappt.

Jag är över 60 och min KK är 18 nu, knulla henne sen 15. Finns många i den åldern som är nyfikna. Du måste bara veta var
Citera
2022-10-10, 15:13
Medlem
Citat:

Hitta någon som ser ung ut? Fan träffat 30åriga damer som ser ut som typ 12.
Citera
2022-10-16, 16:17
Medlem
Mitt råd är att du skaffar en docka som har ett tonåringsutseende. En docka växer inte upp och blir "tantig" och du får mysa/ha sex när du vill. Såklart ersätter detta inte en riktig människa men det är i min erfarenhet mycket bättre än inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in