• 1
  • 2
2006-08-11, 11:48
Medlem
RosaBatmans avatar
Men, finns det att köpa på någon pr0nbutik i tex. Stockholm?
Citera
2006-08-11, 12:11
Medlem
TomiXs avatar
Köpte en sådan när jag var i Holland, jag får väl erkänna att det köpet inte var värt pengarna alls. Tråkiga drog får man fantamme leta efter, de inhalationsgrejer som duger till något i min mening är lustgas, fast jag hade gärna provat halothane och andra anestesigaser
Citera
2006-08-11, 12:20
Medlem
.

Finns massa hemsidor man kan beställa hem det ifrån, jag fick mina på två dagar. Ej olagligt att beställa hem heller. Men riktigt tråkig drog dock, förutom när man knullar.
Citera
2006-08-11, 12:27
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tozz
Finns massa hemsidor man kan beställa hem det ifrån, jag fick mina på två dagar. Ej olagligt att beställa hem heller. Men riktigt tråkig drog dock, förutom när man knullar.

Du kör stilen som Dr.Jekyll beskrev där ovanför ?
Citera
2006-09-04, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Du kör stilen som Dr.Jekyll beskrev där ovanför ?

Självklart! Heh..

Ville bara tillägga att jag tog poppers i samband med E i förra veckan. Vilken satans boost, man kom upp på en ny nivå i ett par minuter. Måste provamed lustgas nästa gång
Citera
2006-09-04, 05:12
Medlem
Psyko Dads avatar
Poppers är en vätska, ursprungligen tänkt som hjärtmedicin, som säljs i små flaskor under namn som
t ex ”Gold” eller ”Rush”. En sniff får hjärtat att slå nabbare och blodtrycket att sänkas. Man får en snabbt övergående kick. Poppers används dels för att förstärka känslan när man dansar, dels för sex. Eftersom den är muskel avslappnande blir det lättare att ha anala samlag. En del tappar erektionen. Poppers kan ge huvudvärk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in