2022-10-06, 22:54
Medlem
Jag undrar om man löper mindre risk att bli fångad av polisen om man ber kvinnan komma hem till sig istället för att besöka hennes lägenhet eller hotell. Jag tycker att det alltid verkar vara razzia när torskarna torskar vid en bordell. Aldrig hört om att någon blir fångad hemma efter att ha haft en betalningskvinna hemma.

Hur ser det ut med det där? Är det säkert eller finns det risker ändå med outcall?

Om det finns risker så undrar jag hur man minskar dem.
Citera
2022-10-06, 23:00
Medlem
Jag är ingen expert men att ge ut sin adress känns kontraproduktivt när det gäller "risk".

Det är mycket risk och det är en del av spänningen. Vill du inte åka fast, kan du ta en resa till Amsterdam eller nåt och låtsas att biljettpriset var en "bot du betalade för att du åkte fast".
Citera
2022-10-06, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HateTheState
Jag undrar om man löper mindre risk att bli fångad av polisen om man ber kvinnan komma hem till sig istället för att besöka hennes lägenhet eller hotell. Jag tycker att det alltid verkar vara razzia när torskarna torskar vid en bordell. Aldrig hört om att någon blir fångad hemma efter att ha haft en betalningskvinna hemma.

Hur ser det ut med det där? Är det säkert eller finns det risker ändå med outcall?

Om det finns risker så undrar jag hur man minskar dem.

Jag åkte på det, dom avlyssnade telefonsamtalet för hon var tydligen inne i nån härva.

Dum som jag var så Swishade jag ju henne med...

Fick några tusen i böter och nekade till allt i rättegången.
Citera
2022-10-06, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FAKEWEFAGENT
Jag är ingen expert men att ge ut sin adress känns kontraproduktivt när det gäller "risk".

Det är mycket risk och det är en del av spänningen. Vill du inte åka fast, kan du ta en resa till Amsterdam eller nåt och låtsas att biljettpriset var en "bot du betalade för att du åkte fast".

Men med risk menar du nu maffian eller polisen? Är det risker med outcall också? Vilka? Jag kan inte resa utomlands av olika privata skäl annars är det så klart det bästa!
Citera
2022-10-06, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasick-Steve
Jag åkte på det, dom avlyssnade telefonsamtalet för hon var tydligen inne i nån härva.

Dum som jag var så Swishade jag ju henne med...

Fick några tusen i böter och nekade till allt i rättegången.

Men om man tar whatsapp-kontakt så kan som inte avlyssna samtalet? Och om man betalar kontant?

Beklagar att du råkade ut för det.
Kan man inte bara säga att man betalade för massage? Är det brottsligt om man betalar henne för striptease?
Citera
2022-10-06, 23:06
Medlem
Citat:
Men med risk menar du nu maffian eller polisen? Är det risker med outcall också? Vilka? Jag kan inte resa utomlands av olika privata skäl annars är det så klart det bästa!

Livet är fullt av risker. Jag har själv varit på massage och inte åkt fast. Noll skicklighet, 100 % tur, sammanträffande.

Bättre än att släpa hem henne är att träffas på en AirBnb, lite dyrare, men då slipper du "åka fast hemma", om nu stjärnorna är uppradade för din "faståkning".
Citera
2022-10-06, 23:07
Bannlyst
Citat:
Men om man tar whatsapp-kontakt så kan som inte avlyssna samtalet? Och om man betalar kontant?

Beklagar att du råkade ut för det.
Kan man inte bara säga att man betalade för massage? Är det brottsligt om man betalar henne för striptease?

Äh skiter väl i det nu. Inte så jävla farligt, 2 vuxna människor som har sex för lite pengar. Jävla trams!

Åk utomlands och pippa istället, här i Swedistan är det bara lagligt med gängvåldtäkter!
Citera
2022-10-06, 23:13
Medlem
olika typer av risker.
Men risken att åka dit är nog mindre
Citera
2022-10-06, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FAKEWEFAGENT
Livet är fullt av risker. Jag har själv varit på massage och inte åkt fast. Noll skicklighet, 100 % tur, sammanträffande.

Bättre än att släpa hem henne är att träffas på en AirBnb, lite dyrare, men då slipper du "åka fast hemma", om nu stjärnorna är uppradade för din "faståkning".

Men hur kan polisen hitta en om man kontaktar med whatsapp och man betalar cash?? Bra ide med airbnb faktiskt!!
Citera
2022-10-06, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silverfisken90
olika typer av risker.
Men risken att åka dit är nog mindre

Vad är det för risker?
Jag försöker förstå hur man kan göra det men jag kan inte komma på några risker
Citera
2022-10-06, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasick-Steve
Äh skiter väl i det nu. Inte så jävla farligt, 2 vuxna människor som har sex för lite pengar. Jävla trams!

Åk utomlands och pippa istället, här i Swedistan är det bara lagligt med gängvåldtäkter!

Kan inte åka utomlands tyvärr av privata orsaker men det är så klart bäst! Ja trist men sant.
Citera
2022-10-06, 23:35
Medlem
Statsminister2030s avatar
Men inte fan ringer du eller messar med reggat nummer och skriver/säger Anders Andersson Västgötagatan 3A 3e våningen och betalar med swish. . Skriv Hasse Västgötagatan 5C och gå ut och möt tjejen betala sen med cash om du nu känner att du måste hålla på med detta .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in