2022-10-06, 19:04
Medlem
angelamerkels avatar
Hej!

Vet det finns mnga i oppositionen p flashback mot prostitution.

Varfr tycker ni man ska f slja sig som kvinna p onlyfans men inte i verkligheten? Frvntar mig era bsta argument.
Citera
2022-10-06, 20:55
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angelamerkel
Hej!

Varfr tycker ni man ska f slja sig som kvinna p onlyfans men inte i verkligheten? Frvntar mig era bsta argument.

Du fr slja dig i verkligheten.
Du gr inget olagligt, utan det r kparen som begr ett brott. Enligt Svea Rikes Lag! 😡
Citera
2022-10-06, 21:29
Medlem
I ett fall s kper ngon tillgng till din kropp med risk fr att personen gr saker som man inte vill. Personer som kper sex r ju inte moralens vktare direkt s risken r hg fr trauman.

I det andra fallet lgger man ut en visuell representation av sin kropp som andra kan f tillgng till p dina villkor utan risk fr att ngon gr ngot utan medgivande.
Citera
2022-10-06, 21:53
Medlem
Ghastens avatar
Stor skillnad eftersom det bara r bilder eller filmklipp. Visst r det prostitution p ett stt men inte i nrheten enligt mig mot riktiga prostituerade.

Behver inte ens of dom finns p tiktok, insta och Facebook.
Citera
2022-10-06, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Ja, men jag tror mindre n fem procent gr det. Du betalar en skatt men fr inte ta del av det positiva som andra arbetare fr. Pension, a-kassa etc.

Vad definierar du som ett riktigt jobb? r det att betala skatt? Eller krvs det mer?

Ett jobb r only fans va ?
Prostitution kvinnor betalar skatt i det dolda
Men berknas inte som ett riktigt jobb?
Vad berknar du som ett jobb?
Citera
2022-10-07, 06:26
Medlem
Onlyfans och porr r en form av sexarbete. Men i Sverige r vi moralkonservativa s inget knullandes fr ske. ven om nuvarande lagstiftning enbart skadar sjlva sexarbetarna mest.
Citera
2022-10-07, 13:10
Moderator
BlueSwedes avatar
Men! r det ingen som lst rubriken p trden?!
Frgan var inte huruvida prostitution ska finnas eller inte och det handlar inte heller om skattefrgor!
Skrpning nu!
/Mod
Citera
2022-10-07, 13:11
Moderator
BlueSwedes avatar
Flyttade trden till en bttre forumdel.
/Mod
Citera
2022-10-11, 13:24
Medlem
OnlyFans r som vilken annan porr site som helst. Helt lagligt att slja filmer och bilder p sig sjlv och fr denna diskussionen ven helt lagligt att kpa filmer och bilder.
Prostitution r att slja en fysisk sexuel tjnst. Helt lagligt att slja men olagligt att kpa.
Personligen tycker jag att det ven vore vara lagligt att kpa s lnge detta inte sker under tvng.
Citera
2024-07-28, 11:07
Medlem
Ja hller med dej totalt den dr jvla lagen r verkurs frn samhllet
Citera
2024-08-23, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angelamerkel
Hej!

Jag tillhr vl det ftal som tycke att den svenska sexkpslagen r bra. Detta trots att jag sjlv kper sex. Men hr pekar du vl p det jag kanske tycker r det dliga med lagen. Konsekvensen.

Om det r frbjudet att kpa sexuella tjnster i form av knull, runk, avsugningar osv s borde det ju ven vara frbjudet att kpa porr dr folk knullar, runkar och suger kuk. Och det borde definitivt vara frbjudet att betala Lisa och Sluggo fr att vara skdisar i den porrfilm jag producerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in