2022-10-06, 18:00
Medlem
BrotherXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Ja jag tror också Falk golar istället för att sitta livstid i fängelse. Bra!
Vi har inte kronvittnen i Sverige.
Citera
2022-10-06, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherXII
Han har ju spanska poiisen i hälarna.
Citera
2022-10-06, 18:56
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherXII

Jo, fr.o.m 1 Juli i år så har vi det.
https://www.google.com/amp/s/amp.svt...or-kronvittnen
Citera
2022-10-06, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
De e Falk som babblar.. Många kmr åka nu tyvärr
Din känsla eller vet du?

Han kommer vara instängd resten av sitt liv om han inte golar, jagad av många resten av sitt liv om han pratar.
Citera
2022-10-06, 19:14
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Din känsla eller vet du?

Han kommer vara instängd resten av sitt liv om han inte golar, jagad av många resten av sitt liv om han pratar.

Det e väldigt mkt indicier som klaffar med att han babblar. Jag har såklart inte suttit med i förhörsrummen i Spanien.
Citera
2022-10-06, 19:19
Medlem
Citat:
Det e väldigt mkt indicier som klaffar med att han babblar. Jag har såklart inte suttit med i förhörsrummen i Spanien.
Nej det förstår jag. Tack för svaret.

Ja min känsla är ju samma som din när jag följt Falks öde på håll, att han blir släppt tex. Och det faktum att spanska polisen inte tänker släppa honom, ständigt förföljd. Kan få vem som helst att ge upp. JF lär dessutom vara ett stort ego, som alla aktörer i hans bransch, till slut är man lojal med sig själv och ingen annan.

Jag hoppas han snackar och att stora fula fiskar i Sverige och internationellt åker dit big time. Dom som annars alltid klarar sig.
Citera
2022-10-06, 19:40
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:

Ja min känsla är ju samma som din när jag följt Falks öde på håll, att han blir släppt tex. Och det faktum att spanska polisen inte tänker släppa honom, ständigt förföljd. Kan få vem som helst att ge upp. JF lär dessutom vara ett stort ego, som alla aktörer i hans bransch, till slut är man lojal med sig själv och ingen annan.

Jag hoppas han snackar och att stora fula fiskar i Sverige och internationellt åker dit big time. Dom som annars alltid klarar sig.

Det kommer han garanterat ALDRIG att göra , det är mycket avundsjuka på folket.
Citera
2022-10-06, 19:58
Medlem
Biggedys avatar
Citat:

Han blev släppt för att han lovade att infiltrera. När han inte gjorde det så blev han gripen igen. Denna gången så gjorde han det.
Citera
2022-10-06, 22:53
Mkt fria spekulationer i tråden.
Konstaterar att tullverket gjort ett bra jobb - igen !
Citera
2022-10-07, 08:28
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Mkt fria spekulationer i tråden.
Konstaterar att tullverket gjort ett bra jobb - igen !

Här på Flashback spekulerar vi. Du gör ett konstaterande - bra jobbat
Citera
2022-10-07, 08:58
Medlem
Citat:
Här på Flashback spekulerar vi. Du gör ett konstaterande - bra jobbat

Med tanke på att hans konstaterande så får vi väl gratulera tullverket, kul att de hittar rätt någon gång.
Efter fransmännens arbete med Enchro så insåg polisen att marknaden för droger var 3 gånger så stor som de trodde.
Deras siffror baserades bla på tullens beslag och i dag kan vi konstatera att de förhindrar ca 3% av droginförseln till Sverige.
Citera
2022-10-07, 09:32
500 kilo måste väl stå på någon lastkaj söder om sthlm?
För båtar alltså, såg ett program där de sprang omkring omkring o letade på ett sånt ställe.
Senast redigerad av pe11e 2022-10-07 kl. 09:35. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in