Känns som om att man väl fått HIV-noja en gång blir man inte av med den, inte jag iaf..
Kan nu sitta och noja mig över ett helt skyddat kådissamlag jag hade..helt stört.
En god sak kom iaf från gången man fick HIV-ångesten: ALDRIG MERA, fy fan för att må dåligt i 12 veckor, 3 mån av ens liv direkt ned i toaletten. Vilken fitta är värd det? Svaret är ingen alls.
F.ö. så förespråkar en av dom främsta läkarna inom HIV-området i Sverige för att 8v efter smittotillfället GER 100% säkert svar, 12v skall vara "old school" uppfattningen.
edit: steele77, vad menar du egentligen i dina avslutande meningar i ditt första inlägg?
att man inte bör straffa hiv-smittade som haft sex med andra utan att upplysa dom om sitt tillstånd?
att det är dåligt att rånare får lägre straff än det fallet du beskriver?
Ser hellre att såna blir hårdare straffade än rånare som tar pengar ett försäkringsbolag ändå går in och täcker, till skillnad från att man kan förstöra en människas liv (+ hela dennes familj vänner och släkt.)
Citat:
Ursprungligen postat av fritte666
Tre månader hävdade han som tog blovprov på mig iaf!!
3 månader är absolut absolut så jävla bombsäkert definitivt det kan bli, dock är 8v. fullt tillräckligt också.
Är man supernojig kan man testa sig redan efter ca 5v, redan då kan man få ett lugnande provsvar då dom flesta som blivit smittade visar det på testet då, om inte så är man med största sannolikhet negativ.