2023-05-19, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Kvinnorna har först generationer barn med woke och det är orsaken till problemen idag.

PK-het/Woke har spridits från både kvinnor och män. Det vet jag som förmodligen är äldre än dig.

Det är numera folk börjar reagera/våga säga ifrån. Inte längre är rädda att inte vara helt PK. Men man behöver även ha en nyanserad bild. En välgrundad och nyanserad bild på saker och ting. Och det lär man sig i skolan. Där kvinnor i regel jobbar.

Topic: svenska kvinnor är värda att försvara i händelse av krig.
Citera
2023-05-19, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
PK-het/Woke har spridits från både kvinnor och män. Det vet jag som förmodligen är äldre än dig.

Det är numera folk börjar reagera/våga säga ifrån. Inte längre är rädda att inte vara helt PK. Men man behöver även ha en nyanserad bild. En välgrundad och nyanserad bild på saker och ting. Och det lär man sig i skolan. Där kvinnor i regel jobbar.

Det var ju det jag skrev, generationer har indoktrinerats av skolan och TV.
Kvinnorna är förrädare.
Citera
2023-05-19, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missisoppan
Du fortsätter med ditt fjäskande i sexuellt syfte, precis som väntat. Sanningen är ju att det är sånna som du som snackar, som har dom minsta kukarna. Nu blev du svarslös, din lille parasit.

Om jag vore intresserad av sex, så hade jag fjäskat IRL eller på dejtingsida. Inte på ett anonymt debattforum. Så nej, jag är inte här för sex. Utan för att debattera.
Äsch, på FB har alla FB-dase. Även du misstänker jag starkt.

Topic: svenska kvinnor är värda att försvara i krig, även om du försöker trolla och låtsas vara kvinna, en bindgalen kvinna. Fast jag fattar ju att du har en FB-dase storlek XXS.
Citera
2023-05-19, 16:30
Medlem
Citat:
Det var ju det jag skrev, generationer har indoktrinerats av skolan och TV.
Kvinnorna är förrädare.

Det är ju främst män som har suttit i samtliga maktpositioner som statsministrar, VD:ar, beslutsfattare etc. Så märkligt hur du kan få det till att vara att "kvinnorna är förrädare". kvinnorna har inte haft makt att påverka, så som du gör gällande. Du får nog börja tänka om lite... Och inse att det främst är vissa män som ligger bakom hur det ser ut i samhället idag. Flertalet män och flertalet kvinnor skulle sagt ifrån om de vetat...

Topic: svenska kvinnor är värda att försvar i händelse av krig.
Citera
2023-05-19, 16:32
Medlem
Citat:
Det är ju främst män som har suttit i samtliga maktpositioner som statsministrar, VD:ar, beslutsfattare etc. Så märkligt hur du kan få det till att vara att "kvinnorna är förrädare". kvinnorna har inte haft makt att påverka, så som du gör gällande. Du får nog börja tänka om lite... Och inse att det främst är vissa män som ligger bakom hur det ser ut i samhället idag. Flertalet män och flertalet kvinnor skulle sagt ifrån om de vetat...

Topic: svenska kvinnor är värda att försvar i händelse av krig.

Nu pratade jag om att generationer blivit woke-indoktrinerade av kvinnor i skolan och i TV.
Detta har inneburit en katastrof för landet.
Citera
2023-05-19, 16:45
Medlem
Citat:
Nu pratade jag om att generationer blivit woke-indoktrinerade av kvinnor i skolan och i TV.
Detta har inneburit en katastrof för landet.

Och vilka är det som har styrt TV och skolan? Fundera du på det en stund och börja inse att det inte är kvinnor. Så om det nu är skolan och TV du är arg på, så är det förmodligen manliga makthavare du är arg på.

Citera
2023-05-19, 16:46
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Ord och slag i luften betyder noll. I handling har vänstern förstört landet och gjort det till en krigszon där barn inte ens kan leka på lekplatser. Läget är värre än i Ukraina.
Snacka om att vara värklighetsfrånvänd. Ha ha.
Citera
2023-05-19, 16:48
Medlem
Citat:
Och vilka är det som har styrt TV och skolan? Fundera du på det en stund och börja inse att det inte är kvinnor. Så om det nu är skolan och TV du är arg på, så är det förmodligen manliga makthavare du är arg på.

Kvinnor
Citera
2023-05-19, 16:52
Medlem
Citat:
Kvinnor

Nej. Män. Manliga makthavare, manliga politiker, manliga VD:ar etc. Se efter själv. Så om du har något emot hur det sett ut i skolan etc. så är det främst män du har att beskylla för detta.

Citera
2023-05-19, 16:55
Medlem
Citat:
Nej. Män. Manliga makthavare, manliga politiker, manliga VD:ar etc. Se efter själv. Så om du har något emot hur det sett ut i skolan etc. så är det främst män du har att beskylla för detta.

Woke har drivits underifrån, från kvinnor upp till makthavare.
Kvinnorna har tillåtits förstöra landet.
Citera
2023-05-19, 17:00
Medlem
Citat:
Woke har drivits underifrån, från kvinnor upp till makthavare.
Kvinnorna har tillåtits förstöra landet.

Jaså, det säger du. Så de manliga makthavarna bär ingen skuld alls, menar du? De har bara låtit sig köras över? Tror du på detta själv? Du får nog tänka om här. Och börja inse att det du tycker så illa om med Sverige, ligger manliga makthavare bakom. För du fattar väl vad som menas med makthavare?

Citera
2023-05-19, 17:02
Medlem
Citat:
Jaså, det säger du. Så de manliga makthavarna bär ingen skuld alls, menar du? De har bara låtit sig köras över? Tror du på detta själv? Du får nog tänka om här. Och börja inse att det du tycker så illa om med Sverige, ligger manliga makthavare bakom. För du fattar väl vad som menas med makthavare?

Jo det var ett stort misstag att vara för snäll och t.ex. ge kvinnorna rösträtt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in