Citat:
Ursprungligen postat av
PistolPartiet
Vi ska i första hand samarbeta med våra brödrafolk i Norden, i andra hand andra vita länder. Sen är givetvis alla samarbeten som gynnar oss bra, t ex att importera saker som vi har brist på, oavsett vilket land det är. Vi ska inte ha någon form av kulturellt utbyte med länder utanför Europa.
Vi bör ha en tydlig hållning av att bevara vår svenska kultur. Ett samarbete är inte detsamma som att förändra vår egen kultur.
Däremot ser jag en stor vinst i att vara tidiga med att alliera oss med länderna i Asien som ligger i framkant i många områden.
Vi har inte några särskilda fördelar av våra nuvarande samarbeten med Mellanöstern och Östafrika. Det snarare destabiliserar vårt samhälle och bör snarast avslutas.
Jag ser heller inte att ett samarbete med USA och NATO är att förorda då det bara drar oss in i en av tidernas potentiellt farligaste konflikter.
Istället förespråkar jag att vi nu tar chansen och samarbetar med framförallt Japan och Sydkorea för att utvecklas medan våra grannar i Europa får kriga bäst fan de vill i Europa.