Citat:
Ursprungligen postat av
BernardLoutre
Oj oj, vilken story! Sälj den till Hollywood och du har din framtid säkrad.
OnT: Jag tror också på Singapore. Allt är rent, fungerar perfekt och befolkningen är så busy med att jobba att de inte hinner ställa till med nåt. Och det där med demokrati och yttrandefrihet är klart överreklamerat tycker jag...
Oj tack...ja mitt liv upp till 35-40 var kantat av mängder av märkliga händelser, som jag hade förmågan att alltid hamna som ..ja typ huvudrollsinnehavare .
Har nog haft handeldvapen och gevär riktat, och ibland skjutet mot mig, sammanlagt mer än 10 gånger vid lika många skilda tillfällen.
Kanske oftast för att jag alltid fixade den läckraste bruden inom synhåll, och hon är ju alltid tillhörande den s.k värsta snubben i närområdet ...det har aldrig bekymrat mig, utan jag lät alltid kuken styra mitt öde...lyckades nästan jämt att bestiga de små liven, innan man hörde ett jävla gapande efter min t.f knullmadame..man ska ju också alltid avsluta det man inlett, med heder och självrespekt.
Men det har varit roligt nästan jämt.
Nu är man 65 och är glad när man minns någon galen situation, så man får garva gott åt vansinnet.