2022-10-02, 19:33
Medlem
som infördes för 2 år sen pga coronan återgår det till gränsen som var innan efter nyår eller blir höjningen permanent?
Citera
2022-10-02, 19:58
Medlem
SD vill ha kvar gränsen där den är idag, moderaterna vill sänka den igen...

Vi får väl se vad som vinner när de tar tag i frågan...
Citera
2022-10-02, 20:33
Medlem
SD har sagt att de kommer gå i opposition om den inte blir permanent, men vi får se, det är inte klart förens det är klart, och det skulle inte vara första gången politiker inte håller sina vallöften.
Citera
2022-10-02, 20:39
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hew18
SD har sagt att de kommer gå i opposition om den inte blir permanent, men vi får se, det är inte klart förens det är klart, och det skulle inte vara första gången politiker inte håller sina vallöften.

Läste på lite om detta och blev överraskad. Partierna som styr håller över 80% av sina vallöften. Jag trodde på mycket färre jag också.

https://amp.svt.se/nyheter/inrikes/a...enaste-20-aren
Citera
2022-10-02, 22:00
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
som infördes för 2 år sen pga coronan återgår det till gränsen som var innan efter nyår eller blir höjningen permanent?

Vad jag har läst så är SD redo att förhandla ner den tillsammans med M...inte förvånande från sveriges största kappvändarparti, SD
Citera
2022-10-02, 22:54
Medlem
Okey tack för svaren ,får se hur det går
Citera
2022-10-02, 23:48
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
Förhoppningsvis, och troligtvis, sätter M stopp för SD:s populism i a-kassefrågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in