2022-10-02, 16:55
Medlem
Kort sagt, jag bor i portugal, fick erbjudande på en strippklubb så drog dit, träffade en tjej där som jobbar endast inom lapdance och kommer från ukraina. Hon har bott i lissabon i 3 månader som mig och det har råkat hänt att vi klickar annorlundare sedan första träffen på strippklubben så jag erbjöd henne en dejt, hon ville ta med sin andra strippkompis, i sin tur tog ja med min rumänska polare/kollega som själv har jobbat som strippa. Vi bjöd på drinkar, hade en bra konversation men jag har märkt vad som är sanna känslor och ej, de är lite pretentiösa med tanke på vilka ögon i nacken de har. Men tror ni hon kommer visa mer med tiden sålänge man inte ser henne som en strippa utan som den person hon är? Eftersom hon har planer på att plugga vidare inom turism. Hon är intresserad av mig med tanke på det resultat från förra dejten. Ska jag fortsätta?
Citera
2022-10-02, 17:09
Medlem
Svårt läge eftersom östeuropeiska kvinnor ofta förväntar sig att mannen betalar oavsett om de är oskuld eller strippor....

Men det är svårt att tänka sig en strippa som traditionell eller konservativ men många moderna kvinnor (kanske mer i andra länder? Upplever inte att svenska tjejer är lika intresserade av ens plånbok) vill ha en traditionell, generös gentleman men är långt ifrån traditionella kvinnor...
Citera
2022-10-02, 17:14
Medlem
MrLevaLivets avatar
Klart du kan fortsätta, men du får ha koll på plånboken (inte bli dumkär och försörja hennes släkt) och inte göra henne på smällen såklart. Vem vet, ni kanske klickar suveränt. Jag har svårt att se ned på folk bara för vad de jobbar med eller kommer ifrån, så länge de har en plan.

Edit: Alltså jag går inte runt och ser ned på folk men för ett förhållande med en strippa vill jag gärna att hon har en plan förutom att vara strippa resten av livet, ja du fattar.
Senast redigerad av MrLevaLivet 2022-10-02 kl. 17:18.
Citera
2022-10-02, 18:02
Medlem
Nicke08s avatar
Hon tycks vara värt risken, med allt vad det innebär.
Behöver inte alls vara ”fel” pga av att hon är strippa nu.

Många av de jobbar ju extra för att skrapa ihop till levernet, t.ex studier. Fallgroparna dock fler än en svärmorsdröm må hända. Droger mm. Ge det en chans, se hur hon agerar kring bardisken och attityden till illegala droger.

Ta reda på hur hennes hemförhållande ser ut, släkten etc

Du kommer hur som inte få tråkigt.
Citera
2022-10-02, 20:36
Medlem
Belters avatar
Det kommer bara sluta med att hon erbjuder sex mot pengar fattar du väl. Är du helt tom mellan öronen?
Citera
2022-10-03, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Det kommer bara sluta med att hon erbjuder sex mot pengar fattar du väl. Är du helt tom mellan öronen?

Nej, hon har sagt att hon inte är intresserad av sådant. Hon har öppnat upp mer som person än som en falsk personlighet, samt väldigt öppen om vad som händer bakom kulisserna, det visar mycket hur hon behöver stöd, hon blir ju mestadels objektifierad av perversa män och med det så får man ju det mindsetet där man drar alla män över en kam.

Hade jag inte förklarat för henne tydligt att jag ser henne som en person och inte som ett objekt så hade hon fortfarande uppfattat mig som en "kund".
Citera
2022-10-03, 07:12
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlimpacigg
Nej, hon har sagt att hon inte är intresserad av sådant. Hon har öppnat upp mer som person än som en falsk personlighet, samt väldigt öppen om vad som händer bakom kulisserna, det visar mycket hur hon behöver stöd, hon blir ju mestadels objektifierad av perversa män och med det så får man ju det mindsetet där man drar alla män över en kam.

Hade jag inte förklarat för henne tydligt att jag ser henne som en person och inte som ett objekt så hade hon fortfarande uppfattat mig som en "kund".
Ja, vi får väl se. Skriv gärna och berätta hur det går.
Citera
2022-10-03, 08:00
Medlem
CC75s avatar
Ser heller inte ned på folk som arbetar inom det yrket men många av dem blir "skadade" i sin inställning till män vilket gör dem mindre lätta att leva med. Nu är inte 3 månader en särskilt lång tid men vad är tanken? Att fortsätta? Hur länge?

Får också känslan av att du känner dig lite som en "white knight". I sig inget fel men lätt att bli utnyttjad. Gå in i detta med öppna ögon. Var tydlig med vad du själv vill och visa att du är annorlunda än de män hon normalt möter. Fortsätt träffa henne men var försiktig. Oddsen är emot dig men ska man vinna stort får man ibland satsa emot det.

// CC
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in