• 1
  • 2
2022-10-01, 18:17
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Låter rätt vidrigtt så det hade nog inte varit något problem. Förövrigt slutar man äta när man är mätt, det är ingen raketforskning.

Hehe säg det till "beard meets food" "matt stonie" "randy santel" "joel hansen" mfl omättliga tokar :-)

https://www.youtube.com/watch?v=cb9m...l=JoeyChestnut
Citera
2022-10-01, 18:59
Medlem
WitchcultTodays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAGAWAGA
Bara en riktig tjocksmock som har Calzone som användarnamn. TS behöver behärska sina matvanor så han inte blir lika fet som Nicocado avocado, den lirare håller ju bokstavligen på att spricka.

Alltså, om det är såhär med VARJE måltid man äter är det ju oerhört problematiskt.

Men det måste ju finnas någon maträtt du verkligen älskar och tar lite mer än vad du orkar/behöver av ibland. Något annat tror jag är hittepå!

Det finns defintivt några tillfällen man tagit lite mer än man behöver för man verkligen älskar just den maträtten! Fast att det känns som att magen ska spricka har jag inte upplevt! Men proppmätt ibland, visst
Citera
2022-10-01, 20:59
Medlem
megacoolmans avatar
Jag lagar alltid jävligt god mat (enligt mig själv då), och äter ofta för mycket.
Men jag har kommit på att jag ofta äter för fort och känner inte när jag är mätt, så nu tar jag en portion och äter upp den, sen väntar jag 5-10 minuter innan jag tar backning. Oftast hinner jag då känna att jag är mätt och vill inte ha mer.
Citera
2022-11-07, 22:59
Bannlyst
Låt magen spricka haha. Nämen visst ibland blir de för gott bara
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem