2022-10-03, 11:14
Medlem
Borde man inte bli kåt först o graviditet sen - hur är TS erektionsfunktion?
Citera
2022-10-03, 13:38
Medlem
halaltarzans avatar
Jag är precis tvärtom, jag går igång på att det kan knullas utan att det blir någon jävla unge.
Citera
2022-10-03, 13:41
Bannlyst
dyr hobby , hur många gånger har du knullat TS , är det lika antalet barn du avlat
Citera
2022-10-03, 13:45
Medlem
Nilsbofinks avatar
Låter som en jävligt dyr kink 🙄
Citera
2022-10-03, 21:55
Medlem
Det är hett, men man ska vara en väldigt ambitiös kinkster för att utöva det skarpt varje gång. Fin krydda i rollspel annars, särskilt i kombination med CNC. Forced breeding. Tänk er ett medeltida slott där fängelsevakten går in till en söt kvinnlig fånge om nätterna för att göra henne gravid. Eller den uppstudsiga tjänsteflickan som blir påsatt utan skydd som straff för att hon slarvat med morgonkaffet.

Tusan också, jag som skulle gå och lägga mig och nu har jag en puls på 120. Måste lära mig att sluta läsa här kvällstid.
Citera
2022-10-05, 16:15
Medlem
Jag tänder också på tanken att göra tjejen gravid. Är ju en primitiv instinkt alla vi män har att föra vidare våra gener. Finns ju inget skönare än att spruta i en fitta och risken finns ju alltid att hon kan bli gravid. Kan tänka mig att de flesta har haft någon form av fantasi att göra någon snygg tjej/kvinna gravid. Kan vara någon kändis, någon bekant eller bara någon man sett på stan.
Citera
2022-10-27, 16:14
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySilverhand
Jag tänder också på tanken att göra tjejen gravid. Är ju en primitiv instinkt alla vi män har att föra vidare våra gener. Finns ju inget skönare än att spruta i en fitta och risken finns ju alltid att hon kan bli gravid. Kan tänka mig att de flesta har haft någon form av fantasi att göra någon snygg tjej/kvinna gravid. Kan vara någon kändis, någon bekant eller bara någon man sett på stan.

Absolut! Tanken på att spruta i tjejer som är helt oskyddade är det bästa som finns! Man kommer så härligt skönt och mycket när man gör det!

För ett antal år sedan träffade jag en afrikansk slampa som var helt oskyddad och hon tyckte det va okej att knulla utan kondom, men man fick bara spruta på brösten eller på fittan men inte i fittan. I min upphetsning så lyckades jag övertalade henne att få spruta i hennes sköna, trånga fitta och kom samtidigt kan jag säga ("om vi ändå knullar utan kondom och även spruta på fittan, så kan jag lika gärna spruta i dig. Risken för barn är ju inte mycket sämre."). Hon gick med på det. Efteråt tyckte hon att jag kommit väldigt mycket, det bara rann ur henne hur mycket som helst. Någon månad senare när vi träffades va hon med barn...tre gånger gjorde jag henne på smällen och hon gjorde abort samtliga gånger...nu är det dock några år sedan vi senast sågs.
Citera
2022-10-27, 19:45
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRavenClow
Som rubrik säger!
Är det nått som ligger i mannens dna?
Vad tror ni?

Hur många barn har du? som du vet om då vill säga.
Citera
2022-10-27, 20:21
Medlem
RobbanUCs avatar
Blir kåt av att göra tjejer gravida! - Driften som såg till att vi alla föddes.

Glöm inte att det finns ett stort antal fertila kvinnor som blir rejält kåta bara av risken att knulla med och bli gravida av en man utanför äktenskapet.
Det förbjudna/hemligheten tillsammans med risken gör det alltid intressantare.
Citera
2022-10-27, 20:26
Medlem
Det låter som en dyr hobby.

En halv mille varje gång du utövar den.
Citera
2022-10-27, 20:35
Medlem
Du kan ju dra från stad till stad, leva lätt och enkelt och ta ströjobb för en billig peng mot att arbetsgivaren inte frågar några frågor….

Sedan falskt namn och falska ID-handlingar, Det är väll de första 20-30 graviditeterna som är kämpiga men efter 50st fullbordade kommer du ses som en Kung 👑

Hatad av männen och en stor förundran ifrån alla kvinnor som nu undrar vilken Alfahane du är 😁😁

Ps, undvik att träffa någon av de gamla honorna eller avkommorna.

Skriv här om 5år igen 👍😃
Citera
2022-10-28, 13:30
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Spermierna dör direkt det kommer i kontakt med luft så det funkar inte

Nja, inte riktigt va!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera