Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnySilverhand
Jag tänder också på tanken att göra tjejen gravid. Är ju en primitiv instinkt alla vi män har att föra vidare våra gener. Finns ju inget skönare än att spruta i en fitta och risken finns ju alltid att hon kan bli gravid. Kan tänka mig att de flesta har haft någon form av fantasi att göra någon snygg tjej/kvinna gravid. Kan vara någon kändis, någon bekant eller bara någon man sett på stan.
Absolut! Tanken på att spruta i tjejer som är helt oskyddade är det bästa som finns! Man kommer så härligt skönt och mycket när man gör det!
För ett antal år sedan träffade jag en afrikansk slampa som var helt oskyddad och hon tyckte det va okej att knulla utan kondom, men man fick bara spruta på brösten eller på fittan men inte i fittan. I min upphetsning så lyckades jag övertalade henne att få spruta i hennes sköna, trånga fitta och kom samtidigt kan jag säga ("om vi ändå knullar utan kondom och även spruta på fittan, så kan jag lika gärna spruta i dig. Risken för barn är ju inte mycket sämre."). Hon gick med på det. Efteråt tyckte hon att jag kommit väldigt mycket, det bara rann ur henne hur mycket som helst. Någon månad senare när vi träffades va hon med barn...tre gånger gjorde jag henne på smällen och hon gjorde abort samtliga gånger...nu är det dock några år sedan vi senast sågs.