Citat:
Ursprungligen postat av
forumuser
Jag vet inte hur du knner, men jag har svrt att strunta i vad folk tycker om mig.
...
Vad jag vill frga flashback r: hur gr man fr att kra sitt eget race, satsa p det man vill och sga det man verkligen tycker utan tanke p att konsekvenserna kan bli fr stora?
...
Du r nog lite blyg. Ju ldre man blir s ifrgastter man mer och stller frgor relaterat till det man undrar ver.
Du r rdd fr att frlora vnner. Jag fr nya hela tiden. Jag har ocks varit rdd fr tankarna om framtiden och hur det ska bli.
99,9% av tiden tnker folk p sin egen dag och dess agenda. Det r en verdrift att sjlv tnka fr mycket vad andra tycker om det du sger.
Dremot tycker jag allmnt att SD som politisk sikt inte r ett bra mne att bertta att man rstat p dem ven om det faktamssigt r en stor andel som rstat p denna. Har vi demokrati eller inte?
Min erfarenhet av de flesta r att de inte kan frst att jag tnker annorlunda, de vill vinna ver dig liksom en religion eller ngot att hlla med dem. Jag har min sikt och respekterar din, varfr ska jag tycka som dig nr bde du och jag har rtt frn olika perspektiv?
Vi r mnniskor och vill bli lyssnade p, frstdda och andra ndvndigheter.
Handlingar sger mer n ord s anvnd det som en riktlinje nr du vill lgga fram din rst. Att aldrig vga r vrre n gra ett frsk.