• 2
  • 3
2022-10-01, 13:03
Medlem
Konsekvenser av sitt handlande fr man alltid. Skillnaden ligger i om man kan ga konsekvenserna.
Citera
2022-10-01, 14:36
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forumuser
Jag vet inte hur du knner, men jag har svrt att strunta i vad folk tycker om mig.
...
Vad jag vill frga flashback r: hur gr man fr att kra sitt eget race, satsa p det man vill och sga det man verkligen tycker utan tanke p att konsekvenserna kan bli fr stora?
...

Du r nog lite blyg. Ju ldre man blir s ifrgastter man mer och stller frgor relaterat till det man undrar ver.

Du r rdd fr att frlora vnner. Jag fr nya hela tiden. Jag har ocks varit rdd fr tankarna om framtiden och hur det ska bli.

99,9% av tiden tnker folk p sin egen dag och dess agenda. Det r en verdrift att sjlv tnka fr mycket vad andra tycker om det du sger.

Dremot tycker jag allmnt att SD som politisk sikt inte r ett bra mne att bertta att man rstat p dem ven om det faktamssigt r en stor andel som rstat p denna. Har vi demokrati eller inte?

Min erfarenhet av de flesta r att de inte kan frst att jag tnker annorlunda, de vill vinna ver dig liksom en religion eller ngot att hlla med dem. Jag har min sikt och respekterar din, varfr ska jag tycka som dig nr bde du och jag har rtt frn olika perspektiv?

Vi r mnniskor och vill bli lyssnade p, frstdda och andra ndvndigheter.

Handlingar sger mer n ord s anvnd det som en riktlinje nr du vill lgga fram din rst. Att aldrig vga r vrre n gra ett frsk.
Citera
2022-10-01, 21:23
Medlem
forumusers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OceanDeep
Du r nog lite blyg. Ju ldre man blir s ifrgastter man mer och stller frgor relaterat till det man undrar ver.

Du r rdd fr att frlora vnner. Jag fr nya hela tiden. Jag har ocks varit rdd fr tankarna om framtiden och hur det ska bli.

99,9% av tiden tnker folk p sin egen dag och dess agenda. Det r en verdrift att sjlv tnka fr mycket vad andra tycker om det du sger.

Dremot tycker jag allmnt att SD som politisk sikt inte r ett bra mne att bertta att man rstat p dem ven om det faktamssigt r en stor andel som rstat p denna. Har vi demokrati eller inte?

Min erfarenhet av de flesta r att de inte kan frst att jag tnker annorlunda, de vill vinna ver dig liksom en religion eller ngot att hlla med dem. Jag har min sikt och respekterar din, varfr ska jag tycka som dig nr bde du och jag har rtt frn olika perspektiv?

Vi r mnniskor och vill bli lyssnade p, frstdda och andra ndvndigheter.

Handlingar sger mer n ord s anvnd det som en riktlinje nr du vill lgga fram din rst. Att aldrig vga r vrre n gra ett frsk.

Ja, s sant som det r sagt s talar handlingarna tydligare n ord. Det r ltt att snacka....

...frgar blir hur jag kultiverar en attityd, och sen agera som sdan, dr jag helt enkelt inte bryr mig.
Ibland r det svrt, jag menar, jag r ju inte knslokall? Men det handlar vl om att vid medvetandet om omvrld och omgivning besluta sig fr att inte bry mig....d behvas ngot annat att bry sig om som r viktigare. Mste skapa mig min egen bubbla, min egen zon av egen mening och tankespr....en trygghet som inte kan berras av omgivningens sthej och diverse....
Senast redigerad av forumuser 2022-10-01 kl. 21:25.
Citera
2022-10-02, 01:15
Medlem
OceanDeeps avatar
Jag blev hotad idag, jag, butiken jag jobbar p varfr ingen sprngt den tidgare, angende mina barn och frgor av personlig karaktr. Folk som jobbar i butik frstr mer till fullo.

Finns mnniskor som sger saker, ven om jag vet att 99% aldrig intrffar r det inte trevligt att vara en motagare av denna informationen.

Jag ska ringa polisen imorgon eller mndag och frga och gra en anmlan om olaga hot brottsbalken 4 kap 5 angngede detta. jag har konkretta bevis och dna.

Nr hon hotade mig, butiken, min familj s slutade hon vara en mnnsika. ckel, avskum till mnniska.
Citera
2022-10-02, 06:19
Medlem
nonameds avatar
Frsta steget r att frska vara s rlig som mjligt och ljuga s lite som mjligt. Mot dig sjlv och andra. En del gillar det. Andra inte. Du finner en viss trygghet i dig sjlv. Sen r det en viss skillnad p att inte bry sig s mycket om vad folk tycker och verkligen inte bry sig.
Senast redigerad av nonamed 2022-10-02 kl. 06:36.
Citera
2022-10-11, 21:40
Medlem
Jag ska fan sluta bry mig om genuint sprk hursomhelst.
Senast redigerad av zzang93 2022-10-11 kl. 21:50.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in