2022-10-09, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Varför lät föräldrarna honom hänga med dessa typer om det är så synd om dom?

Hade dina föräldrar koll på allaaa människor du hängde med? Tror du verkligen föräldrarna hade tillåtit om de visste att hans umgänge kunde leda till hans död? Hur vet du att de inte försökte få honom att sluta umgås med dem?
Citera
2022-10-09, 14:17
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Hade dina föräldrar koll på allaaa människor du hängde med? Tror du verkligen föräldrarna hade tillåtit om de visste att hans umgänge kunde leda till hans död? Hur vet du att de inte försökte få honom att sluta umgås med dem?
Hur kommer det sig att de kan ha sån extrem koll på sina döttrar då?
Citera
2022-10-09, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Hur kommer det sig att de kan ha sån extrem koll på sina döttrar då?

Jag har vänner som var strängt hållna men skolkade från skolan och åkte till London över dagen Vill man göra något så hittar man andra vägar! Dvs din kommentar är lika dum som de föräldrar som inte låter sina döttrar gå ut på kvällarna för att det bara är då man kan hångla eller bli av med oskulden
Citera
2022-10-10, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84

Jag förstod bättre än att man ger sig in i leken med kriminella så händer det sällan något bra (om någonsin)?
Citera
2022-10-13, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Det är han med Coronamask som blev skjuten ❌

https://m.youtube.com/watch?v=Jkb9JwPKOh8&t=345s

30 september? Nej d e nt han
Citera
2022-11-10, 21:05
Medlem
Inget nytt i det här fallet?
Citera
2022-11-11, 02:19
Medlem
Citat:
Jag förstod bättre än att man ger sig in i leken med kriminella så händer det sällan något bra (om någonsin)?

Nu är det inte som det var när du växte upp. Och du växte inte upp i dagens Södertälje. Jag påstår inte att det inte kunde undvikas, men att bara låtsas som att alla som dör är ungdomar vars föräldrar inte gjort det som en vanlig förälder gör, är bara ren idioti.

Beklagligt, alldeles för många unga som förlorar sina liv. Södertälje är väl Järva 2015, om inte värre. Det var bara en tidsfråga, allt som saknades var en gnista i form av en ihjälskjuten person. Vi lär inte se ett stopp på detta på väldigt väldigt länge.
Citera
2022-11-11, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheytad
Nu är det inte som det var när du växte upp. Och du växte inte upp i dagens Södertälje. Jag påstår inte att det inte kunde undvikas, men att bara låtsas som att alla som dör är ungdomar vars föräldrar inte gjort det som en vanlig förälder gör, är bara ren idioti.

Beklagligt, alldeles för många unga som förlorar sina liv. Södertälje är väl Järva 2015, om inte värre. Det var bara en tidsfråga, allt som saknades var en gnista i form av en ihjälskjuten person. Vi lär inte se ett stopp på detta på väldigt väldigt länge.

Du citerar alltså ''Jag förstod bättre än att man ger sig in i leken med kriminella så händer det sällan något bra (om någonsin)?''

men ett svar gavs inte på frågan. Gör om. Gör rätt. Vart jag är uppvuxen spelar ingen roll för någon av oss.
Citera
2022-11-11, 12:54
Medlem
Citat:
Du citerar alltså ''Jag förstod bättre än att man ger sig in i leken med kriminella så händer det sällan något bra (om någonsin)?''

men ett svar gavs inte på frågan. Gör om. Gör rätt. Vart jag är uppvuxen spelar ingen roll för någon av oss.

För att bli dödad idag måste du inte ha gett dig in i någon lek med kriminella.
Citera
2022-11-11, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheytad
För att bli dödad idag måste du inte ha gett dig in i någon lek med kriminella.

Du menar så, då förstår jag.

Nej, men det är ytterst ovanligt att folk blir skjutna på måfå.
Citera
2022-11-12, 13:00
Medlem
Citat:
Du menar så, då förstår jag.

Nej, men det är ytterst ovanligt att folk blir skjutna på måfå.

Nej precis, det är ovanligt men utan att veta kan man faktiskt inte utesluta att det är så det gått till, räcker med att man kanske är släkting till någon eller så. Gillat fel tjejs bild på instagram
Citera
2022-11-15, 19:55
Medlem
Någon som vet vilka som har släppts och vem som är häktad?

https://telgenytt.se/2022/11/15/sena...ta-pa-fri-fot/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in