Har träffat en mega snygg tjej som har alla kryssen i min gillar lista över hur en kvinna skall vara.
Men
Vi var på sem på Gotland i somras.
Visste innan att hon röker.
Men på resan märkte jag att det blev 15-20cigg/dag.
Jag röker inte själv.
Kändes så där att hon gick undan å rökte så många ggr per dag.
Fråga:
Hon ser ut som en gudinna.
Sex galen
Verbal och kul
Men
Kommer jag palla med hennes rökning i längden?
Hon har sagt att killar som bett henne sluta röka. Då har hon gjort slut med dom.
Digga läget eller så drar hon typ.
Ngt att satsa på?
Senast redigerad av voderick 2022-09-30 kl. 07:01.
Hon kommer aldrig kunna sluta, cigaretterna är viktigare än dig.
Förmodligen har hon väldigt dålig självkänsla och hur blir det om 10+ år när hon sitter där och hostar gula blend-slem, då är det inte så jävla nice längre?
Du har säkert olater som hon ogillar, sånt får man ha överseende med annars blir man en väldigt ensam person. Det finns nämligen ingen perfekt människa som uppfyller alla krav man har in i minsta detalj.
Nära nog alla rökare jag stött på är väl medvetna om hur motbjudande och hälsovådlig rökning är, och troligen pågår en konstant intern dialog, även hos flickvän, om huruvida hon bör sluta. Det finns ingen insikt som du, i egenskap av potentiell pojkvän, kan bidra med. Det är hennes demon som hon utåt kommer att försvara även på bekostnad av en förlorad relation.
Det kommer att vara en kamp, men om hon faller dig på läppen (och du henne) kanske du kan ge det ett försök, samtidigt som du långsamt försöker få henne på andra tankar.
Vid något tillfälle vill hon gissningsvis bli förälder och hon planerar förhoppningsvis inte att röka då. Vidare finns fullt gångbara och betydligt "coolare" alternativ till tobak i diverse e-cigaretter.