2022-09-30, 06:58
Medlem
vodericks avatar
Har träffat en mega snygg tjej som har alla kryssen i min gillar lista över hur en kvinna skall vara.
Men
Vi var på sem på Gotland i somras.
Visste innan att hon röker.
Men på resan märkte jag att det blev 15-20cigg/dag.
Jag röker inte själv.

Kändes så där att hon gick undan å rökte så många ggr per dag.

Fråga:
Hon ser ut som en gudinna.
Sex galen
Verbal och kul
Men
Kommer jag palla med hennes rökning i längden?
Hon har sagt att killar som bett henne sluta röka. Då har hon gjort slut med dom.
Digga läget eller så drar hon typ.
Ngt att satsa på?
Senast redigerad av voderick 2022-09-30 kl. 07:01.
Citera
2022-09-30, 07:02
Medlem
slagskotts avatar
Om du redan irriterar dig så tror jag inte att det blir lättare med tiden
Citera
2022-09-30, 07:18
Bannlyst
Fy fan, ett paket om dagen är inte så jävla charmigt. Cigg generellt är inte charmigt, men på denna nivå lite extra..

Är hon fantastisk i övrigt tror jag att du ser mellan fingrarna med det eller så slutar hon.
Citera
2022-09-30, 07:23
Medlem
PappaTribes avatar
Hon kommer aldrig kunna sluta, cigaretterna är viktigare än dig.
Förmodligen har hon väldigt dålig självkänsla och hur blir det om 10+ år när hon sitter där och hostar gula blend-slem, då är det inte så jävla nice längre?
Citera
2022-09-30, 07:25
Avslutad
Du har säkert olater som hon ogillar, sånt får man ha överseende med annars blir man en väldigt ensam person. Det finns nämligen ingen perfekt människa som uppfyller alla krav man har in i minsta detalj.

Är det lukten du stör dig på?
Citera
2022-09-30, 07:29
Medlem
Om du stör dig så mycket redan nu kommer alla goda egenskaper hon har bli mindre viktiga då de försvinner i ett tätt rökmoln
Citera
2022-09-30, 07:48
Medlem
Emellies avatar
Hur är hennes andedräkt?

Att hon säger att hon gjort slut med de som bett henne sluta kan vara ett sätt att testa dig, eller så vill hon verkligen inte sluta.
Citera
2022-09-30, 07:57
Medlem
vemsfels avatar
Fyfan vilket sänke att ha en partner som röker. Hade aldrig. Slafsa askkopp varje gång man kysses.
Citera
2022-09-30, 08:11
Medlem
ZadarIVs avatar
Nära nog alla rökare jag stött på är väl medvetna om hur motbjudande och hälsovådlig rökning är, och troligen pågår en konstant intern dialog, även hos flickvän, om huruvida hon bör sluta. Det finns ingen insikt som du, i egenskap av potentiell pojkvän, kan bidra med. Det är hennes demon som hon utåt kommer att försvara även på bekostnad av en förlorad relation.

Det kommer att vara en kamp, men om hon faller dig på läppen (och du henne) kanske du kan ge det ett försök, samtidigt som du långsamt försöker få henne på andra tankar.

Vid något tillfälle vill hon gissningsvis bli förälder och hon planerar förhoppningsvis inte att röka då. Vidare finns fullt gångbara och betydligt "coolare" alternativ till tobak i diverse e-cigaretter.

Lycka till.
Citera
2022-09-30, 08:15
Medlem
Om allt annat är så bra är det bara att acceptera. Du lär väl inte heller vara perfekt? Alla har nån last här i livet.
Citera
2022-09-30, 08:22
Medlem
bluntcunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Försök få över henne till cannabis. Tobak är inte nyttigt.
Cannabis är ju inte heller nyttigt om vi ska vara rättvisa.
Sen vet jag inte hur kul det hade varit för TS om hon rökte en holk i timmen istället?
Citera
2022-09-30, 08:22
Medlem
Om du stör dig så mycket hade jag nog inte tagit det om jag var du. Bara lågbegåvade människor som röker.
Senast redigerad av Bekannelse 2022-09-30 kl. 09:21.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in