• 1
  • 2
2022-09-28, 10:05
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4BSTINENS
November år 2004. Vaknade nerbjasad hos Reine Brynolfsson..

😅
Det kan hända oss alla. Kudos till dig som lyckades klara dig ur det.
Citera
2022-09-30, 02:19
Medlem
Finner det även lite motiverande att veta hur personer som till exempel Leif GW Persson har själv vid tillfällen varit nere i träsket och nyttjat diverse droger. Kändes helt ofattbart att denne man har nyttjat droger själv, men samtidigt lugnande att även en man med en sådan pondus också har haft sina mörkare perioder.
Senast redigerad av blueknegare123 2022-09-30 kl. 02:26.
Citera
2022-09-30, 02:48
Medlem
Alkoholinducerad pankreatit. Förutom smärtan så låg jag och darrade så mycket att jag omöjligen kunde röra mig överhuvudtaget pga abstinensen.

Inte druckit någonting efter jag blev utsläppt från akuten efter 7 dagars inläggning (6 månader sedan).

Missbrukade endast under ett år, men det räckte.
Citera
2022-10-01, 02:23
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpkinman
Alkoholinducerad pankreatit. Förutom smärtan så låg jag och darrade så mycket att jag omöjligen kunde röra mig överhuvudtaget pga abstinensen.

Inte druckit någonting efter jag blev utsläppt från akuten efter 7 dagars inläggning (6 månader sedan).

Missbrukade endast under ett år, men det räckte.

Hur och var satt smärtan? Hade du några andra symtom?
Citera
2022-10-04, 00:33
Medlem
Trots att jag varit nära på att dö, varit med i ofrivillig gangbang och fått psykos så har jag nog aldrig känt att botten is nådd på riktigt och för alltid
Citera
2022-10-09, 12:47
Medlem
TheJackets avatar
När jag vaknade upp efter en helglång "fest" med halvt sönderslagen lägenhet, trasiga kläder, krossat glas & bajs i toan, snuten hade varit på besök 3 ggr osv osv.

Var ca 30 pers som kom och gick den helgen men jag minns bara typ 5 fortfarande.

Sjukaste var att en grej jag reagerade på starkast var att min Dreamcast låg slängd på golvet. Men den funkade fortfarande och lever än idag tack och lov
Citera
2022-11-04, 14:50
Medlem
Reality81s avatar
Panikångest och trasiga blodkärl
Citera
2022-11-04, 15:04
Medlem
Överdoserade på sub, alpra och lyrica och vaknade på akuten 3 dagar senare och luktade kräk med stora blåmärken över hela kroppen.

Min kompis hade, trots att han tryckt i sig en karta blåa, vaknat av att jag låg och kräktes så han fick gräva spya ur min mun medans han väntade på ambulans.
Citera
2022-11-04, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagGillarInteMaaajs
Trots att jag varit nära på att dö, varit med i ofrivillig gangbang och fått psykos så har jag nog aldrig känt att botten is nådd på riktigt och för alltid

Du borde värdera dig själv mer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in