• 4
  • 5
2024-06-25, 07:13
Medlem
diseuses avatar
Enligt The Hollywood Reporter (The Bear Season 3 to Premiere (Slightly) Sooner on Hulu) kommer nsta ssong slppas i USA ngot tidigare n planerat. Premiren sker nu tidigt p torsdag (den 27 juni), p vad som motsvarar klockan tre p natten svensk tid.

Fr svenska tittare r det den 17 juli p Disney+ som gller.
Citera
2024-06-27, 07:12
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Oj, hela ssongen 3 r lanserad, 10 st avsnitt.
Citera
2024-06-29, 00:13
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Gsp!
Inne p 5.e episoden S03, inte imponerad.
Ungefr som jag har sagt innan om showen, karaktrerna r inte intressanta tillrckligt fr att bli fljda.
verhypad show, kommer att se klart ssongen frr/senare, inget riktigt sug dr.
Citera
2024-06-29, 22:37
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Nu har jag sett klart, tom avsnitt 10, och inte ett enda recept fick man!
Det stod 'To be Continued' p slutet, s det blir vl en 4.e d.
En 7/10 frn mig (max!).
Citera
2024-07-06, 21:33
Medlem
anomaligns avatar
Sg s03e01 och s03e02 igr kvll. Det frsta avsnittet var basically ett "last seasons on The Bear", fast istllet fr att vara en liten recap i brjan var det avsnittslng, ultrasentimental, drmlik montagesekvens som sammanfattade allting som hnt hittills. Det var lite udda, men vldigt vlgjort och stmningsfullt. Avsnitt tv var mer som ett kammarspel, vldigt dialogdrivet och med mycket komik, vilket var en lttnad efter det gravallvarliga frsta avsnittet. Den hr serien r en jkla treat.
Citera
2024-07-24, 18:44
Medlem
mhns avatar
Ssong 1 och 2 r mycket bra, jag satt som klistrad vid TV-apparaten och var helt uppslukad av varje avsnitt.

Jag har nu sett hela ssong 3 och kan tyvrr konstatera att denna ssong r en enda stor gspning frn brjan till slut. Ssong 3 r bara en lng rad ointressanta samtal som avlser varandra. Det varken sgs eller sker ngot intressant och spnnande. Det mrks tydligt att manusfrfattarna inte hade en aning om hur de skulle ta serien vidare. En stor besvikelse.
Citera
2024-08-08, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mhn
Ssong 1 och 2 r mycket bra, jag satt som klistrad vid TV-apparaten och var helt uppslukad av varje avsnitt.

Jag har nu sett hela ssong 3 och kan tyvrr konstatera att denna ssong r en enda stor gspning frn brjan till slut. Ssong 3 r bara en lng rad ointressanta samtal som avlser varandra. Det varken sgs eller sker ngot intressant och spnnande. Det mrks tydligt att manusfrfattarna inte hade en aning om hur de skulle ta serien vidare. En stor besvikelse.

Instmmer. Fortsatt vlgjort men gud s smnigt. Kan gilla det lite kaxiga med inledande "icke-avsnittet" men sen behver det ju bli lite ka av.

Lngsamma, tlamodsprvande bildsjok. Utdragen dialog utan riktning, full av pfrestande upprepningar. Back-stories p allt och alla. Hybris hos upphovsmakarna.

Vi r inte s investerade i de hr karaktrerna som de tycks tro. Vi vet vad vi behver veta om Carmens backgrund. Vrt intresse av att se honom rensa rtskidor i New York, skiva lax i Kpenhamn och bli bossad av sin boss r mttat.

Gick alla in i vggen efter tvans julavsnitt? Som ju var ngot av det svettigare man sett.

Det som frde serien framt hade kunnat kokas ned till en timme eller tv.

Senast redigerad av Bemp 2024-08-08 kl. 17:16.
Citera
2025-01-15, 09:25
Ssong 3 var bra i ngra avsnitt, kanske 4 men sen gick det rejlt nedfr.
Citera
2025-05-20, 18:57
Medlem
diseuses avatar
Trailer fr fjrde ssongen:

https://youtu.be/vOyRo-Yjr2Q

Amerikansk premir veckan efter midsommar.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in