2022-09-25, 20:04
Medlem
Jag har jobbat på kontor i mer än 15 år och kan konstatera att det är extremt sällan jag kommit in på toan efter en tjej som bajsat. De verkar inte bajsa på jobbet helt enkelt. Varför? Och framförallt - hur går det till?? Hur lyckas de hålla sig? Jag bajsar dagligen på jobbet och skulle inte palla att gå och hålla emot tills jag kommer hem.
Citera
2022-09-25, 20:08
Bannlyst
De bajsar säkert på jobbet men det luktar inte lika illa som när killar har varit på toan.

Jag försökte själv en dag att hålla emot men det funkade tyvärr inte.
Citera
2022-09-25, 20:08
Medlem
franges avatar
Du får väl fråga dem om deras bajsvanor helt enkelt?
Citera
2022-09-25, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipoopedmypants
De bajsar säkert på jobbet men det luktar inte lika illa som när killar har varit på toan.

Det är sant, men det är inte luktfritt. Min snok känner direkt om det är nyskitet - man som kvinna.
Citera
2022-09-25, 20:11
Medlem
snurresprettiss avatar
Tjejer kanske inte har lika mycket att tömma.
Citera
2022-09-25, 20:12
Medlem
MindYourOwns avatar
Tjejer bajsar inte på jobbet/i skolan nej. Dom håller sig hellre med förstoppning som insats. Alla mina ex är likadana, bajsa offentligt - aldrig.
Citera
2022-09-25, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag har jobbat på kontor i mer än 15 år och kan konstatera att det är extremt sällan jag kommit in på toan efter en tjej som bajsat. De verkar inte bajsa på jobbet helt enkelt. Varför? Och framförallt - hur går det till?? Hur lyckas de hålla sig? Jag bajsar dagligen på jobbet och skulle inte palla att gå och hålla emot tills jag kommer hem.

Det gör dom i smyg.
Jag brukar smyga efter och när dom kommer ut så går jag in och ropar högt, o fy fan vad det luktar.
Kul att göra tjejer generade, nu brukar dom ställa sig och vakta dörren efter dom skitit så jag inte ska komma in förens lukten försvunnit.
90% tjejer på jobbet.
Citera
Medlem
Svavelbryggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker

Om du tycker det är konstigt skulle du prova att bo med dem. Det var mer än 20 år sen jag märkte en sambos bajsande. Jag vet tjejer som hållit sig genom en hel semester för att slippa bajsa under rätt omständigheter. Jag kände en som var så spänd att hon inte kunde bajsa utan laxermedel. De är en annan sort när det gäller det där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Tjejer kanske inte har lika mycket att tömma.

Det är sant. Men de måste ju tömma hyfsat ofta ändå så det kan inte vara hela förklaringen.
Citera
2022-09-25, 20:15
Medlem
DrVonAnkas avatar
Jag kan garantera att det finns tjejor som bajsar på jobbet. Om jag får gissa tror jag det är en mindre andel tjejer än killar som bajsar på jobbet, rent procentmässigt. Om jag ska dra siffror ur luften gissar jag att 65 % av tjejer bajsar på jobbet medan det är 90 % killar som gör det. De flesta håller sig nog om man kan.
Citera
2022-09-25, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kullamannenn
Det gör dom i smyg.
Jag brukar smyga efter och när dom kommer ut så går jag in och ropar högt, o fy fan vad det luktar.
Kul att göra tjejer generade, nu brukar dom ställa sig och vakta dörren efter dom skitit så jag inte ska komma in förens lukten försvunnit.
90% tjejer på jobbet.

Vilken charmör du är!
Citera
2022-09-25, 20:18
Medlem
burialhexs avatar
Jo det gör dom.
Alla bajsar, helt normalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto