Inflationen är snart ett minne blott och redan nästa år kommer räntesänkningar.
Gott folk, den är övergående. Och om inte, så var det bara en prognos. Och prognoser utgår från fakta. Därför kan man inte klandra någon som satt och ljög.
Påverkas mycket lite. Har inga lån och har inte planerat att låna. Det kanske kommer inhandlas en sommarstuga i närtid och priserna där sjunker ju nu (bl.a just för att räntorna höjs). Jag hoppas räntorna fortsätter att höjas ordentligt så vi får ordning på den höga inflationen.
Är glad att räntan äntligen går upp. Betalade av det sista av bostadslånet förra året så tajmingen är ju rätt bra. Inga lån och väldigt låg månadsavgift, så mig går det ingen nöd på. Hoppas huspriserna pressas ner, för är ju sugen på att köpa hus framöver, men inte till dagens priser.
Är glad att räntan äntligen går upp. Betalade av det sista av bostadslånet förra året så tajmingen är ju rätt bra. Inga lån och väldigt låg månadsavgift, så mig går det ingen nöd på. Hoppas huspriserna pressas ner, för är ju sugen på att köpa hus framöver, men inte till dagens priser.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!