2025-07-11, 13:58
Medlem
Nu har han leasat en M3 comp från 2025. "SINNESSJUK OCH HEMLIG BIL SOM NI SKA FÅ SE SNART". Står reggad på bolaget så den var väldigt hemlig *host host*.
Citera
2025-07-13, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Nu har han leasat en M3 comp från 2025. "SINNESSJUK OCH HEMLIG BIL SOM NI SKA FÅ SE SNART". Står reggad på bolaget så den var väldigt hemlig *host host*.

Nja årsmodel 2001 menar du väl? och kreditköpt inte leasad. så här står den M3 på hans företag iaf:
eller har han köpt en annan M3 nu?

Fabrikat
BMW
Modell
M3 Coupé
Fordonsår / Modellår
2001 / 2001
Kreditköp
Ja
Leasad
Nej
Citera
2025-07-14, 01:39
Medlem
Jo du har rätt. 2001 var det visst.. Han tycks alltid "köpa" bilarna under q2 av någon anledning. Har det med bokföringen att göra månne? Tyckte för övrigt det var märkligt när han nämnde under besiktningen av 4C att den inte rullat på över 6 månader och i QnA med Nikolina så visade det sig att 4C var den första av hans bilar som hon åkte med. Vilket tordes betyda att han hämtat upp henne innan det tog slut med Gabriella? Snacka om att vara ett känslospröt.
Citera
2025-07-24, 19:51
Medlem
kl4sseKocks avatar
Video uppe när han hämtar bilen och köper moppe.

https://youtu.be/0Zv1vfubQk0?si=9-KnC3Ih0VMcufPU

https://youtu.be/ZEJT4wdj8jU?si=WOIjd6cNkSsaMTwA
Citera
2025-07-28, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Video uppe när han hämtar bilen och köper moppe.

https://youtu.be/0Zv1vfubQk0?si=9-KnC3Ih0VMcufPU

https://youtu.be/ZEJT4wdj8jU?si=WOIjd6cNkSsaMTwA

Stabilt att ta lån å betala 11000kr i månaden
Citera
2025-08-03, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FORTNITEFARMOR
Stabilt att ta lån å betala 11000kr i månaden

Maurice är inte den vassaste kniven i lådan
Citera
2025-08-26, 01:45
Medlem
Lite kul skvaller på kvällskvisten. Min kompis har en fling med Maurice tjej och dem ses emellanåt. Just i kväll var ett sådant tillfälle då Maurice satt bänkad framför tv-spelet och planen var att min kompis skulle åka dit och ge Nico en avslappnade massage med tända ljus. Min kompis sätter sig på pendeln och börjar åka dit, minutrarna innan han är framme kommer ett sms från Nico: INTE IKVÄLL, MAURICE KOM PRECIS HIT! Tydligen har Maurice av någon oklar anledning åkt dit mitt i i natten för att överraska henne. Min kompis är lite nojig över situationen och undrar om vederbörande kan ha installerat någon slags spion programvara i Nicos telefon?
Citera
2025-09-03, 17:08
Medlem
Berätta mer!

Citat:
Lite kul skvaller på kvällskvisten. Min kompis har en fling med Maurice tjej och dem ses emellanåt. Just i kväll var ett sådant tillfälle då Maurice satt bänkad framför tv-spelet och planen var att min kompis skulle åka dit och ge Nico en avslappnade massage med tända ljus. Min kompis sätter sig på pendeln och börjar åka dit, minutrarna innan han är framme kommer ett sms från Nico: INTE IKVÄLL, MAURICE KOM PRECIS HIT! Tydligen har Maurice av någon oklar anledning åkt dit mitt i i natten för att överraska henne. Min kompis är lite nojig över situationen och undrar om vederbörande kan ha installerat någon slags spion programvara i Nicos telefon?
Citera
2025-09-07, 20:28
Medlem
Han har ej lagt ut något med fjällan på ett tag. Är det över nu när hon var otrogen?
Citera
2025-09-08, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addictyo
Han har ej lagt ut något med fjällan på ett tag. Är det över nu när hon var otrogen?

Verkar som dem här tillsammans igen. Idag stod han och propagerade för 3 olika doftsprayer som man absolut måste köpa för att parfymera hemmet till en kvinnlig skönhetssalong. I nästa scen står han och fnittrar frenetiskt efter att ha slagit en fluga på kylskåpet med en hushållsrulle och då kommer Nico infarandes genom dörren. Det ser också ut som att han har börjat med nagellack och tidigare i veckan pratade han öppet om hur hon använder skönhetsprodukter på hans ansikte för att göra huden len och bekväm.
Citera
2025-09-09, 01:19
Medlem
Citat:
Verkar som dem här tillsammans igen. Idag stod han och propagerade för 3 olika doftsprayer som man absolut måste köpa för att parfymera hemmet till en kvinnlig skönhetssalong. I nästa scen står han och fnittrar frenetiskt efter att ha slagit en fluga på kylskåpet med en hushållsrulle och då kommer Nico infarandes genom dörren. Det ser också ut som att han har börjat med nagellack och tidigare i veckan pratade han öppet om hur hon använder skönhetsprodukter på hans ansikte för att göra huden len och bekväm.

Jag är mäkta imponerad att karln kan vara så feminin fast ändå vara tillsammans med tjejer. Tog precis en titt på hans snapchat och nu under kvällen fnittrade han frenetiskt över en burk lösgodis som han köpt till sin s.k flickvän. Ett par ryssfemmor hade gjort gott i den mannen som för övrigt snart fyller hela 30 år.
Citera
2025-10-19, 20:04
Medlem
Horrorgrams avatar
Hur kan han ha råd med sin dyra bil osv? Han får knappt 8k visningar på Youtube. Vet någon vart han tjänar så mycket pengar ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in